شاهین طبع: به دنبال پیروزی هستیم/هنگام پور:دلیل عدم صدور مجوز ورود بانوان را نمی دانم


تیم ملی بسکتبال ایران

در نخستین دیدار از فصل جدید لیگ برتر بسکتبال کشور تیم شهرداری بندرعباس بعدازظهر فردا(پنجشنبه) میزبان شهرداری گرگان است.

به گزارش سادس، شهرداری بندرعباس در نخستین گام در لیگ برتر کشور از ساعت ۱۴:۳۰ پنجشنبه ۹ آبان ماه در سالن فجر بندرعباس به مصاف هم نام گرگانی خود می‌رود.

سرمربی تیم شهرداری گرگان پیش از دیدار با شهرداری بندرعباس در رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال ایران گفت: بازی اول آن‌هم خارج از خانه سخت است اما با شناختی که از کادر فنی و بازیکنانم دارم به دنبال پیروزی در این بازی هستم.

مهران شاهین طبع بیان کرد: دو بازیکن مصدوم داریم اما سایر بازیکنانم آماده هستند و برای انجام یک بازی خوب آماده و سرحال هستند.

وی اضافه کرد: این بازی برای دو تیم بازی ساده‌ای نیست اما بازیکنان جوان ما به دنبال پیروزی در این بازی هستند.

سرمربی تیم شهرداری گرگان در خصوص شرایط مسابقات لیگ برتر در فصل جاری عنوان رد: فدراسیون بسکتبال با برنامه‌ریزی خوبی که داشته است، رقابت‌های لیگ برتر را هم‌زمان با برخی از رقابت‌های بسکتبال دنیا برگزار می‌کند که این اقدام، کار بسیار خوبی است.

همچنین سرمربی تیم بسکتبال شهرداری بندرعباس پیش از دیدار با شهرداری گرگان گفت:می‌خواهیم اولین بازی خود را در لیگ برتر انجام دهیم و شرایط بازی کردن در لیگ برتر نسبت به سایر لیگ‌ها فرق می‌کند.

رضا هنگام پور با بیان اینکه از هواداران می‌خواهم فردا به سالن فجر بیایند و از تیم شهرداری بندرعباس حمایت کنند، گفت: همان‌طور که همه می‌دانند شرایط در اولین بازی آن‌هم برای تیمی که می‌خواهد نخستین بازی لیگ برتری خود را مقابل نایب‌قهرمان سال گذشته انجام دهد، سخت است؛ به همین دلیل از همه هواداران می‌خواهم صبور باشند و یقیناً بازیکنان شهرداری با تمام وجود برای استان خود بازی خواهند کرد.

سرمربی تیم شهرداری بندرعباس اظهار کرد: همه بازیکنانم آماده بازی هستند و تنها بازیکن خارجی ما سه جلسه است که با تیم تمرین می‌کند که شاید با سایر بازیکنان‌ هماهنگ نباشد.

وی در خصوص ممنوعیت ورود بانوان به سالن فجر هم گفت: همه هماهنگی‌ها شده بود اما نمی‌دانم چرا به آن‌ها اجازه ورود و تماشای بازی ندادند.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *