میثاقیان: تازه شروع کردیم ولی هر روز داریم بهتر می‌شویم


اکبر میثاقیان

سرمربی تیم کارون اروند خرمشهر می‌گوید از دو تساوی در دو بازی اول تیمش ناراضی نیست.

اکبر میثاقیان، سرمربی تیم کارون اروند خرمشهر در گفت‌وگو با سادس  پس از تساوی تیمش در دو بازی اول لیگ دسته یک اظهار کرد: این تساوی در دو بازی اول اتفاق بدی نیست. ما در این مدت روند خوبی را داشتیم. ما در بازی با مس رفسنجان دو بار بازی باخته را برگرداندیم. ما در رفسنجان بازی کردیم و تیم مس رفسنجان یکی از تیم‌های خوب و منسجم و سابقه‌دار لیگ یک است. این تیم هفته گذشته قشقایی شیراز را با یک نتیجه خوب شکست داده بود و ما سعی کردیم روبه‌روی این تیم با برنامه بازی کنیم. ما حتی در این بازی می‌توانستیم بازی را ببریم ولی همین که توانستیم مساوی کنیم خدا را شکر می‌کنیم.

او ادامه داد: بازی در لیگ یک با لیگ برتر متفاوت است. شما باید در دسته لیگ بازی‌ها را ببری تا شما را به عنوان مدعی بشناسند. ما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا بازی‌های خود را با پیروزی پشت سر بگذاریم تا بتوانیم خود را به عنوان مدعی معرفی کنیم. ما تازه شروع کردیم و هرروز داریم بهتر می‌شویم. با وجود این که بازی اول را خیلی خوب نبودیم اما همین که مهاجمان ما دراین بازی توانستند دو گل بزنند بسیار اتفاق خوبی است.

وی در پایان گفت: ما شرایط خوبی داریم و بازیکنان خوبی را دارا هستیم که از جان و دل برای تیم مایه می‌گذارند. امیدواریم که بتوانیم در ادامه راه موفق عمل کنیم.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *