امنیت مرزهای کشور مطلوب است

به گزارش سادس، سردار قاسم رضایی در مراسم تحلیف فراگیران و آیین تکریم و معارفه فرماندهان قدیم و جدید مرکز آموزش مرزبانی شهید مدنی اصلاندوز با بیان اینکه مرکز آموزش یک عبادتگاه است و انفاس جاری در این مرکز، قدسی و الهی است، اظهارداشت: فرماندهان مراکز آموزش در پرورش سربازان و مرزبانان که مجاهدانه و ایثارگرانه از مرزهای کشور پاسداری می کنند، نقش تاثیرگذاری دارند.

وی امنیت سرتاسر مرزهای کشور را مطلوب عنوان و تصریح کرد:  مرزبانان و مرزنشینان در تمامی حوزه ها تعاملات خوبی با یکدیگر دارند که این امر موجب ایجاد امنیت پایدار در مرزهای جمهوری اسلامی ایران شده است.

سردار رضایی خاطرنشان کرد: با تلاش‌ و رشادت‌های مخلصانه مرزبانان در مرزهای آب و خاکی، وجهه ملی مرز به خوبی حفظ شده و سربازان ولایی  با هدایت داهیانه مقام معظم رهبری توطئه های دشمنان ایران اسلامی را خنثی می کنند.

فرمانده مرزبانی ناجا در خاتمه خطاب به کارکنان وظیفه و تاکید بر احترام و تکریم پدر و مادر، گفت:  حضور پررنگ در خدمت مقدس سربازی و جامعه، مرهون تعلیم و تربیت، والدین و مربیان بوده و سربازی در کسوت مرزبانی یک توفیق الهی است که باید به آن افتخار کرد.

در خاتمه سردار رضایی از تلاش های سرهنگ”عزیزی” تقدیر و سرهنگ “پرویز قاسم زاده” را به سمت فرمانده مرکز آموزش مرزبانی شهید مدنی اصلاندوز منصوب کرد.

سردار قاسم رضایی در بازدید از گمرک مرزی بیله‌سوار نیز با حضور در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: با توجه به هماهنگی و تعامل میان دولت، نیروهای مسلح و نیز همکاری مرزنشینان، مرزهای کشور از وضعیت بسیار مطلوبی برخوردار است.

وی به 360 کیلومتر مرز مشترک استان اردبیل با کشورهای آذربایجان و ارمنستان اشاره و بیان کرد: روابط خوب و تعاملی سازنده بین مرزبانان سه کشور وجود دارد و در این حوزه از مرزهای جمهوری اسلامی ایران مشکل خاصی نداریم.

این مقام ارشد مرزبانی ناجا با بیان اینکه تعاملات خوبی با کشور آذربایجان داریم که نشان از حسن همجواری دو کشور در بحث مرزی است، افزود: نگاه هر دو کشور در راستای ارتقای تعاملات مرزی است که مقرر شده با فراهم‌سازی بسترهای لازم در پایانه های مرزی دو کشور، تردد مسافران آذری و ایرانی به صورت شبانه روزی صورت پذیرد.

براساس گزارش سایت پلیس، فرمانده مرزبانی ناجا در خاتمه با اشاره به امن بودن مرزهای استان اردبیل، گفت: مرزهای استان امن است و این منطقه مرزی زمینه مناسبی برای سرمایه‌گذاری، کشاورزی، دامپروری و صنایع دستی دارد که با تلاش شبانه‌روزی مرزبانان، امنیت مناطق مرزنشین به صورت پایدار تامین شده است.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *