شگفتی آفرینی بانک ملی ایران در بانکداری اینترنتی

سامانه «بام» و پیام رسان «بله» بانک ملی ایران که امکان انجام انواع عملیات بانکی در فضای مجازی را به خوبی فراهم کرده اند، به شدت مورد استقبال مشتریان قرار گرفته اند.

به گزارش سادس به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، سامانه «بام» که یک شعبه تمام عیار بانکی است و مشتری را تا حد بسیار زیادی از حضور در شعبه بی نیاز می کند، اکنون از مرز دو میلیون و 400 هزار کاربر عبور کرده است.

این سامانه همانند یک موجود زنده پیوسته در حال به روز رسانی است و در دوره های زمانی مشخص، خدمات تازه ای به مشتریان ارائه می کند.

پیام رسان «بله» نیز به عنوان یک سامانه بومی پیشرفته، علاوه بر همه خدمات معمول پیام رسان ها، خدمات بانکی منحصر به فردی از قبیل خرید شارژ، کارت به کارت، پرداخت عوارض خروج و پرداخت قبض را ارائه می کند.

تعداد کاربران این پیام رسان هم اکنون از مرز یک میلیون نفر عبور کرده است.

در شرایطی که نظام بانکی جهان به سمت دیجیتالی شدن پیش می رود، بانک ملی ایران نیز همگام با این روند به سرعت خدمات تازه و بدیعی را در این دو بستر اینترنتی ارائه خواهد کرد.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *