برانکو: بازی بسیار سختی مقابل پدیده خواهیم داشت


مصاحبه اختصاصی سادس با برانکو ایوانکوویچ

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس به مهاجری به خاطر اینکه تیمش را با لیاقت کامل در بالای جدول نگه داشته تبریک گفت و معتقد است فردا بازی سختی مقابل پدیده خواهند داشت.

به گزارش سادس، برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از دیدار مقابل پدیده ضمن تسلیت به مناسبت زلزله کرمانشاه گفت: متاسفانه بازی فردا در چنین حال و هوای غم‌انگیزی برگزار خواهد شد اما به هر حال زندگی جاری است و باید پیش رفت.

وی درباره بازی با پدیده خاطرنشان کرد: قبل از هر چیز باید به همکارم آقای مهاجری به خاطر کار بسیار درخشانی که تا به حال انجام داده اند تبریک بگویم؛ نه فقط برای کار امسال بلکه از همان پارسال که اعلام کردند با استحقاق کامل و لیاقت در بالای جدول قرار خواهند گرفت و نتایج‌شان هم شاهد این امر است. اگر بازی پدیده با سپاهان را به خاطر بیاورید و همین طور بازی مقابل نفت در فصل پیش که در یک فضای بسیار خوب برگزار شد، ما فصل پیش پدیده را خیلی قاطعانه بردیم اما اگر یادتان باشد در همان بازی وقتی صفر صفر بودیم دوبار با دروازه‌بان ما بیرانوند تک به تک شدند.

برانکو تصریح کرد: بازیکنانی مثل قاضی، خلعتبری و قاسم‌نژاد که خیلی خوب توانستند تیم‌شان را یکدست کنند در این تیم حضور دارند و کاملا واقف هستیم که فردا بازی بسیار سختی خواهیم داشت.

ادامه دارد…

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *