بازگشت ۸۲۰ هزار زائر اربعین به کشور تا ساعت 21 شب گذشته


فرمانده قرارگاه نیروهای مسلح و ناجا مستقر در مرز مهران با اشاره به بازگشت ۸۲۰ هزار زائر به کشور، گفت: ترافیک محور مهران به ایلام پرحجم و روان است.

به گزارش سادس، سردار محسن فتحی‌زاده اظهار کرد: جریان بازگشت زائران اربعین که از روزهای گذشته آغاز شده، شدت گرفته است و ترددها پرحجم و روان ادامه دارد.

وی ادامه داد: از ابتدای صفر تاکنون ۸۲۰ هزار زائر به میهن اسلامی مراجعت کرده‌اند و در شب گذشته تا ساعت ۲۱ تعداد ۱۶۱ هزار نفر از هموطنان‌مان موفق مراجعه به کشور شده‌اند .

فرمانده قرارگاه نیروهای مسلح و ناجا گفت: تمهیدات لازم برای پذیرایی از زائران در پایانه‌های شلمچه، چذابه و مهران اندیشیده شده است.

وی با اشاره به پیش بینی افزایش حجم بازگشت زائران از بعد از ظهر امروز گفت: برای تسهیل در تردد زائران مسیر مهران به سمت ایلام را یکطرفه کردیم که با یک طرفه کردن این مسیر، تردد روان شده است .

فتحی‌زاده با اشاره به اینکه با هزار تیم عملیاتی پلیس راه، نظارت کامل بر مسیرهای تردد زائران داریم، گفت: یک طرفه بودن مسیر مهران به ایلام تا ۴۸ ساعت آینده ادامه می‌یابد و در صورتی که جریان تردد به حالت عادی بازگردد، مسیرها را دوطرفه خواهیم کرد در غیر این صورت بحث یکطرفه بودن این مسیر را تمدید خواهیم کرد .

وی در پایان به زائرانی که با خودروی شخصی قصد مراجعه به شهرهایشان را دارند توصیه کرده بعد از مراجعه به میهن چند ساعتی را استراحت کنند و سپس با آمادگی کافی پشت فرمان بنشینند.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *