رضایت مرکز پزشکی حج و زیارت ایران از همکاری بیمارستان‌های سعودی


مدیر عملیات پزشکی حج گفت: بیمارستان‌های سعودی همکاری خوبی در زمینه اقدامات پزشکی انجام می‌دهند و در این زمینه مشکل خاصی وجود ندارد.

به گزارش سادس، دکتر پیرحسین کولیوند در مورد اقدامات مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر در حج امسال اظهارکرد: اقدامات پزشکی ایران در موسم حج جزو بهترین اقدامات پزشکی در بین تمام کشورهای حاضر است. با توجه به منابع و امکانات، تیم‌های پزشکی جمعیت هلال احمر تمام سعی و تلاش خود را برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی مطلوب در مراسم مختلف زیارتی از جمله حج به کار می‌برند.

مدیر عملیات پزشکی حج‌ با اشاره به سطح بالای خدمات پزشکی جمعیت هلال احمر ایران در موسم حج گفت: طبق آمار، اطلاعات و نظر مقامات سعودی‌، سطح خدمات ارائه شده توسط مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر ایران به زائرین در بین کشورهای اسلامی بسیار بالا بوده و اگر بی نظیر نباشد، کم نظیر است.

وی در مورد همکاری وزارت صحه (بهداشت) عربستان با مرکز پزشکی حج ایران افزود: بیمارانی که به بیمارستان‌های جمعیت هلال احمر ایران مراجعه می‌کنند در صورت نیاز به درمان تخصصی و یا اعمال جراحی، توسط واحد امداد و انتقال این بیمارستان‌ها به بیمارستان‌های سعودی اعزام می‌شوند. این بیمارستان‌ها نیز همکاری خوبی را در زمینه اقدامات پزشکی انجام می‌دهند و در این زمینه مشکل خاصی وجود ندارد.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *