انقلاب اسلامي از بركات و آثار بعثت است

نماينده ولي فقيه و امام جمعه زنجان با تاكيد بر اينكه انقلاب اسلامي از بركات و آثار بعثت است اظهار داشت : كسي كه دين خدا را ياري كند خداوند او را ياري مي كند.

به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس، آیت الله” علي خاتمي” صبح امروز در مراسم جشن كاركنان انتظامي استان زنجان كه به مناسبت مبعث حضرت رسول اكرم (ص) برگزار شد اظهار داشت : خدا را شاكريم كه توفيق داد در آستانه رويداد بزرگ تاريخ بشريت مبعث پيامبر بزرگوار اسلام (ص) ، در جمع شما سبز پوشان عرصه امنيت باشيم.
وي مبعث حضرت رسول اكرم (ص) را رويداد بزرگ تاريخ بشريت بيان كرد و خاطر نشان كرد : خداوند بلند مرتبه نعمت هاي زيادي را به ما اعطا فرموده است ولي هيچ كدام ، همراه با كلمه منت بيان نشده است.
نماينده ولي فقيه و امام جمعه زنجان با بيان اينكه خداوند تبارك و تعالي نعمت مبعث را سنگين و غير قابل جايگزين معرفي كرده است تصريح كرد : آخرين و كامل ترين دين براي هدايت انسان، دين مقدس اسلام است كه با مبعث پيامبر گرامي به كمال رسيده است.
آیت الله خاتمي با بيان اينكه وقتي دنيا به ويژه سرزمين حجاز در جهل و ناداني به سر مي برد خداوند تبارك و تعالي پيامبر گرامي اسلام را براي هدايت بشر فرستاد گفت : بعثت يعني بر انگيخته شدن و تحول در جامعه ايجاد كردن.
نماينده ولي فقيه و امام جمعه زنجان با تاكيد بر اينكه انقلاب اسلامي از بركات و آثار بعثت است اظهار داشت : در دوران دفاع مقدس كه تمام دنيا از صدام پشتيباني مي كردند، ايران اسلامي با منطق بعثت و قرآن كريم ايستاد و پيروز شد چون خداوند وعده داده كسي كه دين خدا را ياري كند خداوند او را ياري مي كند.
آيت الله خاتمي تصريح كرد: امروز با همه توطئه ها، نيروي انتظامي و ساير نيروهاي مسلح ما به بركت پيروي از منطق بعثت پيامبر گرامي اسلام (ص )در مقابل دشمنان ايستاده اند.
در ادامه اين مراسم به مناسبت مبعث پيامبر گرامي اسلام(ص ) از طرف فرماندهي انتظامي استان زنجان از پدر دو شهيد فيضي و مرداني ها تجليل و جوايز برندگان مسابقه امر به معروف و نهي از منكر اهداء شد .#

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *