مربی استقلال خوزستان: سه امتیاز شیرین را از دست دادیم

مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان با بیان اینکه سه امتیاز شیرین را در دیدار برابر سپاهان از دست دادیم، گفت: در این بازی هم موقعیت‌های خوب داشتیم و هم مالکیت توپ با ما بود ولی متاسفانه با بدشانسی دو امتیاز را در بازی از دست دادیم.

به گزارش سادس، سیدسیروس نعمتی‌نژاد در نشست پایان دیدار تیم‌های استقلال خوزستان و سپاهان که با تساوی یک بر یک به پایان رسید، اظهار کرد: در وهله اول باید بگویم سه امتیاز شیرین از دست دادیم. موقعیت‌های بسیار خوبی داشتیم و مالکیت توپ نیز با ما بود و اگر پنالتی ما گل می‌شد قطعا بازی را می‌بردیم. متاسفانه بدشانسی آوردیم و من نمی‌دانم یا ما بدشانس هستیم یا بازیکنان‌مان بی‌دقت هستند. سعی می‌کنیم در بازیهای بعد بهتر ظاهر شویم و همه چیز را به دست خدا می‌سپاریم تا بتوانیم بازی‌های آینده را با برد پشت سر بگذاریم.

وی در واکنش به سوال یکی از خبرنگاران که از وی پرسید آیا واقعا تیم‌تان بدشانس است یا بازیکنان‌تان بی‌دقت هستند، گفت: به هر حال باید ما روی دقت بازیکنان‌مان بیشتر کار کنیم. بازیکنان نیاز به تمرکز دارند. ما مطمئنا با همین تیم در بازی‌های آسیایی و ادامه لیگ شرکت خواهیم کرد و باز هم تاکید می‌کنم سعی می‌کنیم تمرکزمان را بیشتر کنیم.

نعمتی‌نژاد در خصوص عملکرد ضعیف مهدی مومنی نیز بیان کرد: مهدی مومنی یکی از بهترین بازیکنان تیم است و باید این را در نظر گرفت که پنالتی را نیز که به دست آوردیم حاصل زحمت او بود. مومنی چندین بار از جناح راست حریف نفوذ کرد تا بالاخره یکی از ارسال‌های او منجر به پنالتی شد. پنالتی هم به شانس بستگی دارد و خواست خدا بود که پنالتی گل نشود.

مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در خصوص اینکه پنالتی‌زن اول تیم مهدی مومنی است یا حسن بیت‌سعید، گفت: بیت‌سعید پنالتی‌زن اول ماست اما در این بازی او و مهدی مومنی توافق کردند که پنالتی را مهدی بزند تا پای او نیز به گلزنی باز شود که متاسفانه این اتفاق نیفتاد.

وی در خصوص اینکه آیا آلویس نانگ آمادگی ۹۰ دقیقه بازی کردن دارد یا خیر، افزود: نانگ از لحاظ بدنی آماده است و هیچ مشکلی ندارد ولی ما قصد داشتیم قوای تهاجمی تیم را بیشتر کنیم و به همین دلیل او را تعویض کردیم و عاشوری و زبیدی را وارد میدان کردیم.

نعمتی‌نژاد اظهار کرد: تیم ما پارسال بسیار خوش‌شانس بود که این خوش شانسی ما همراه با زحمت بود اما امسال مقداری کم شانس هستیم. ما نسبت به پارسال بسیار بهتر فوتبال بازی می‌کنیم و موقعیت‌های بسیاری خلق می‌کنیم ولی متاسفانه با بدشانسی مواجه می‌شویم.

وی در خصوص آرش افشین نیز گفت: آرش افشین یکی از بهترین بازیکنان ماست و هر حرکت او نوید یک موقعیت خوب را برای تیم ما می‌دهد. ما از تجربه و نام آرش افشین در حال استفاده کردن هستیم. او یک وزنه برای تیم ما است و هر تیمی از نام او و خط حمله ما لرزه بر اندامش خواهد افتاد.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *