کونته: صحبت کردن از غایبان رئال مادرید خنده‌دار است


کونته: صحبت کردن از غایبان رئال مادرید خنده‌دار است

سرمربی اینتر اعلام کرد وقتی می‌بیند که درباره غایبان رئال مادرید صحبت می‌شود، خنده‌اش می‌گیرد.

به گزارش سادس و به نقل از آس، اینتر چهارشنبه شب در هفته چهارم لیگ قهرمانان اروپا به مصاف رئال مادرید می رود. آنتونیو کونته در نشست خبری پیش از بازی گفت: این دیدار یک فینال برای ماست. چاره ای نداریم‌ و باید پیروز شویم‌. بازی سختی در انتظارمان خواهد بود. می دانیم که مادرید چه تیمی است اما اگر بخواهیم می توانیم به هدفمان برسیم. در بازی رفت این را نشان دادیم. 

سرمربی اینتر درباره مشکلات تیم در این ماه ها اظهار کرد: هنوز جهشی نداشته ایم اما اکنون حرف زدن به هیچ دردی نمی خورد. باید پیشرفت کنیم و مسئولیت پذیر باشیم. هنوز زمان زیادی برای به دست آوردن باقی مانده است‌. باید توجه، تمرکز، تشنگی و اشتیاق بیشتری وجود داشته باشد. 

رئال مادرید در دیدار فردا شب چند بازیکن مهم خود را در اختیار ندارد. سرمربی ایتالیایی در این رابطه گفت: مادرید نمی تواند به خاطر غایبانش گریه کند چون تیم مهمی دارد که تعداد زیادی بازیکن خوب در آن حضور دارند. خنده ام می گیرد وقتی از غایبان مادرید صحبت می کنند. 

کونته که از انتقادات ناراضی است، گفت: همیشه سعی کرده اند کار ما را منفی جلوه دهند. با این حال از فصل پیش این قضیه را می دانستیم. از لحاظ ذهنی آماده  بودم. اگر پیراهن یک تیم مهم را بر تن می‌کنید باید بدانید که حد وسط وجود ندارد. یا همه چیز زیباست یا همه چیز زشت. تنها راه روبرو نشدن با انتقادها و حرف های مسخره واکنش در زمین است. اگر نمی توانیم این شرایط رو تحمل کنیم باید یک تیم کوچک را انتخاب کنیم تا زندگی آرام تری داشته باشیم. 

سرمربی اینتر درباره حضور احتمالی الکسیس سانچس، روملو لوکاکو و لائوتارو مارتینس در ترکیب اصلی اظهار کرد: می تواند یک راه حل در طول بازی باشد. ما یک تیم تهاجمی هستیم. مدافع های ما بیشتر مانند هافبک ها هستند و هافبک های ما بیشتر شبیه به مهاجم ها. شروع با سه مهاجم سخت است اما در جریان بازی می توان موقعیت خلق کرد تا بیشتر ریسک کرد.

سرمربی ایتالیایی در پایان گفت: پیروزی و کسب سه امتیاز مهمترین کار است. برای صعود حداقل به هفت امتیاز نیاز داریم. این بازی باید ما را امیدوار کند. گروه ما نسبت به فصل گذشته خیلی سخت تر است. شایستگی بیشتری داریم اما اگر نتایج مورد نظر را کسب نکنیم باید از خودمان انتقاد ‌کنیم. 

انتهای پیام 

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *