استقبال خوب تماشاگران خوزستانی از جام تختی/ شکست بیابانگرد و حسینی


online online online جام تختی

Pills

سی و هشتمین دوره رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی با استقبال خوب تماشاگران خوزستانی و در میان تشویق‌های منحصر به فردشان در سالن بعثت شهر بندری ماهشهر آغاز شد.

به‌ گزارش ‌سادس،  سی و هشتمین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی از ساعت ۱۰ صبح امروز(پنج شنبه) با حضور ۱۲ کشور خارجی و سه تیم از ایران در سالن بعثت شهر بندری ماهشهر آغاز شد.

تماشاگران خونگرم خوزستانی استقبال بسیار خوبی از این رقابت ها دارند و با ساز و آهنگ خاص طرفداران آبادانی و با شور و شوق خاصی کشتی‌گیران ایران را مورد حمایت قرار می‌دهند.

وضعیت هوای شهر ماهشهر نیز بسیار خوب است و از حجم ریزگردها در آسمان این شهر بندری تا حد زیادی کاسته شده است.

در سطح شهر تعدادی بنر بزرگ برای اطلاع رسانی در خصوص برگزاری این رقابت ها نصب شده و برگزاری این جام معتبر در سطح جهان، با نظم خوبی در حال برگزاری است.

رقابت های کشتی فرنگی جام تختی با توجه به سابقه و سطح کیفی که دارد، با تصمیم اتحادیه جهانی جزو رقابت‌هایی قرار گرفته که در رنکینگ کشتی گیران برای حضور در مسابقات جهانی اثرگذار است. همین امر نیز باعث ارتقای کیفی بیش از پیش این رقابت‌ها شده و کشتی گیران عنوان دار زیادی به ماهشهر آمده‌اند تا در این رقابت‌ها حاضر شوند.

این رقابت‌ها با جدیدترین قوانین داوری که چند روز پیش به تصویب رسیده برگزار می‌شود و کشتی‌گیران نیز در ۱۰ وزن به رقابت با یکدیگر می پردازند. وزن کشی نیز طبق قانون جدید صبح امروز از ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه تا هشت برگزار شد و صبح فردا ( جمعه) نیز کشتی‌گیرانی که در جدول می مانند از ساعت ۷ و ۴۵ دقیقه تا هشت برای دومین مرتبه و با دو کیلوگرم ارفاق وزن کشی می کنند.

Purchase

رسول خادم رییس فدراسیون کشتی، حمید بنی تمیم نایب رییس فدراسیون و اعضای شورای فنی کشتی فرنگی نیز در سالن مسابقات حضور دارند.

از نتایج قابل توجه این رقابت‌ها تا این لحظه می‌توان به شکست افشین بیابانگرد نفر سوم جهان در سال ۲۰۱۴ با نتیجه ۷ بر ۲ مقابل مرات داگ از ترکیه در وزن ۷۲ کیلو اشاره کرد.

Cheap

در وزن ۹۷ کیلوگرم نیز امیر حسین حسینی، دارنده مدال نقره جوانان جهان نیز دو بر صفر مغلوب چنک ایلدیم، دارنده مدال‌های برنز جهان و المپیک از ترکیه شد.

یوسف قادریان، دارنده مدال برنز جهان در سال ۲۰۱۵ نیز هشت بر صفر عزیربکوف از قرقیزستان را برد.

در وزن ۷۷ کیلوگرم محمد علی گرایی، دارنده مدال برنز جهان در سال ۲۰۱۷ و یکی از کشتی‌گیران با آتیه ایران، برابر تامرلان شادوکایف از قزاقستان و قهرمان جوانان جهان قاطعانه و با نتیجه‌ هشت بر صفر در مدت زمان چهار دقیقه و ۳۹ ثانیه به برتری رسید.

این رقابت ها بصورت انفرادی برگزار می شود و کشتی گیرانی که در دور مقدماتی شکست بخورند برای اینکه بتوانند در گروه بازنده ها برای رسیدن به مدال برنز تلاش کنند باید منتظر صعود رقیبشان به دیدار فینال باشند در غیر اینصورت از دور رقابت ها کنار خواهند رفت.

رقابت های مقدماتی تا ساعت ۱۴ امروز (پنج شنبه) ادامه‌  خواهد داشت.

http://hongkongnews.com.hk/lamictal-for-binge-eating-disorder/

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *