دهمی بهترین رتبه تیراندازان در مسابقات اهداف‌پروازی آنلاین قزاقستان/ امیرمحمد دادگر هفدهم شد


دهمی بهترین رتبه تیراندازان در مسابقات اهداف‌پروازی آنلاین قزاقستان/ امیرمحمد دادگر هفدهم شد

۹ تیراندازکشورمان در رشته های تراپ و اسکیت مسابقات بین المللی آنلاین قزاقستان طی شش راند با حریفان خود به رقابت پرداختند.

به گزارش سادس و به نقل از فدراسیون تیراندازی، در جریان مسابقات اهداف پروازی بین المللی آنلاین قزاقستان، نمایندگان ایران با حریفان جهانی خود طی دو روز و در ۶ راند ۱۵۰ هدفی رقابت کردند که در نهایت در رشته تراپ مردان بابک یگانه با امتیاز ۱۳۳ در جایگاه هجدهم، علی حافظی با امتیاز ۱۲۳ در جایگاه بیست و چهارم و علیرضا عسگری با امتیاز ۱۰۷ در جایگاه بیست و هشتم ایستادند. در این ماده ۳۰ تیرانداز از سراسر جهان حضور داشتند.

همچنین در رشته تراپ بانوان، شیوا فرح پور با امتیاز ۱۱۴، فاطمه امیری بهزادی با امتیاز ۱۱۱ و غزاله جهاندار با امتیاز ۹۸ به ترتیب در مکان های یازدهم، شانزدهم و هجدهم قرار گرفتند. در این ماده ۱۹ تیرانداز با یکدیگر به رقابت پرداختند.

در رشته اسکیت مردان نیز، علی دوستی در رقابتی بسیار نزدیک با امتیاز ۱۳۷ در جایگاه دهم ایستاد. امیرمحمد دادگر با امتیاز ۱۳۰ هفدهم شد و عبدالقادیر شیر محمدی با امتیاز ۱۲۹ در جایگاه هجدهم قرار گرفت. در این ماده ۲۳ تیرانداز از سراسر دنیا حضور داشتند.

 پیش از این جواد فروغی و وحید گل خندان در رشته تپانچه بادی مقام های اول و دوم این مسابقات را کسب کرده بودند.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *