دادگر: تا زمانی که هاشمی افتخار دهد در خدمتش هستیم/ در نظر داریم به تیراندازان حقوق بدهیم


دادگر: تا زمانی که هاشمی افتخار دهد در خدمتش هستیم/ در نظر داریم به تیراندازان حقوق بدهیم

رییس فدراسیون تیراندازی گفت: تا هر زمانی که سرمربی تیم ملی تفنگ افتخار بدهد در خدمتش خواهیم بود و امیدواریم با دستان توانمند این مربی صاحب مدال المپیک شویم.

علی دادگر در گفت و گو با سادس در مورد تعیین تکلیف قرارداد سرمربی تیم ملی تفنگ اظهار کرد: سرمربی تیم ملی تفنگ همانند گذشته فعالیت خود را انجام می‌دهد و امیدوارم با دستان توانمند این سرمربی صاحب مدال المپیک شویم.
 
وی در پاسخ به این سوال که تا چه زمانی با این سرمربی ادامه خواهید داد گفت: هاشمی کماکان در فدراسیون و در کنار جوانان ارزشمند ایران است و تلاش خود را انجام می‌دهد. تا هر زمانی که این مربی به ما افتخار بدهد در خدمتش خواهیم بود. زمان، قطعی نیست ولی از منظر فدراسیون تا زمانی که او افتخار بدهد در کنار تیم ملی خواهد بود.

وی در ادامه در خصوص حقوقی که قرار بود در پی صحبت‌های علی نژاد فدراسیون به ملی‌پوشان بدهد گفت: کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش در تفاهمی که داشتند مقرر شده بود از تیرماه سال ۹۸ به مدت یکسال ماهانه ۵ میلیون تومان به ورزشکاران المپیکی بدهند. این تعهد تا چند وقت پیش انجام شد ولی از این به بعد در نظر داریم که اگر شد از  طریق کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش، در غیر اینصورت از طرف فدراسیون کمک‌هایی به صورت ماهیانه پرداخت شود.
وی در پاسخ به این سوال که این حقوق برای چند ورزشکار و ماهانه چه مقدار خواهد بود گفت: به افراد اصلی یعنی ۶ ورزشکار المپین و به پشتوانه‌هایی که کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش ماهانه مقرری نمی‌داد، ماهانه حقوقی را می‌پردازیم. ماهانه مبلغ حدود یک و نیم تا ۲ میلیون پرداخت می‌کنیم. این حداقل پرداختی ما است، نیازها و مایحتاج ورزشکاران بیشتر از این‌هاست ولی امیدواریم با برنامه‌ریزی که در کمیته ملی المپیک داریم پرداختی ها را هم نظام‌مند و هم بیشتر کنیم. حتی برای مربیان نیز غیر از اینکه کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش کمک کردند ما هم البته اندک ولی به طور منظم شروع به پرداخت کرده‌ایم.

دادگر در ادامه گفت: یکی از برنامه‌های مهم ما در سال ۹۹ انجام لیگ تفنگ و تپانچه و راه‌اندازی لیگ اهداف پروازی بعد از ۸ سال به شیوه جدید است. این لیگ برای اولین بار با شیوه جدید آغاز خواهد شد. با شروع مسابقات و لیگ، ملی‌پوشان همیشه در حال تمرین و مسابقه خواهند بود. فشار از روی فدراسیون برداشته می‌شود. ما به دنبال این هستیم که با این حرکت هزینه‌ای روی دوش فدراسیون نگذاریم و خود گردان باشند. سال المپیک است و می‌خواهیم فدراسیون بیشتر بر روی المپیکی ها هزینه کند. 

رییس فدراسیون تیراندازی در خصوص مشکلات فشنگ و مهمات گفت: مقوله فشنگ وابسته به خارج است و از خارج وارد می‌شود. با توجه به تعطیلی پروازها، عدم صدور ویزا و عدم برگزاری مسابقات بین‌المللی مشکلاتی داریم ولی امیدواریم با گشایشی که احتمالا در آینده رخ می‌دهد هم اعزام‌ها انجام شود و هم بتوانیم فشنگ تامین کنیم.
دادگر در پاسخ به این سوال که آیا فشنگ برای تمرینات داریم گفت: خیلی کم داریم، با احتیاط و با حداقل‌ها تمرین می‌کنیم. ولی از گذشته اندوخته‌ای داشتیم با همان‌ها کار را پیش می‌بریم. این‌ها به هیچ عنوان برای تمرین المپیک کافی نیست و امیدواریم هرچه سریعتر گشایشی حاصل شود و ما بتوانیم با اعزام ورزشکاران هم از طریق رنکینگ سهمیه ها را افزایش دهیم و هم فشنگ تمرینات را تهیه کنیم. 
وی در خصوص اینکه آیا وزارت نمی‌تواند برای رفع کمبود فشنگ کمکی کند گفت: وزارت به ما کمک می‌کند اما تا پرواز و ویزا نباشد و مسابقه بین‌المللی انجام نشود فشنگی در دسترس ما نخواهد بود که به کشور بیاوریم.
انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *