مربیان خوزستانی در تیم‌ملی کشتی به عنوان کالا انتخاب می‌شوند


مربیان خوزستانی در تیم‌ملی کشتی به عنوان کالا انتخاب می‌شوند

سادس/خوزستان یک مربی کشتی معتقد است که در انتخاب مربیان تیم ملی کشتی، مربیان خوزستانی را به عنوان یک کالا انتخاب می کنند.

عبدالکریم کاکاحاجی در نشست امروز، پنجشنبه ۲۷ شهریور سیدکریم حسینی، نماینده مردم اهواز در مجلس با اعضای هیات کشتی خوزستان و ورزشکاران این رشته، اظهار کرد: وقتی ۶۰ درصد تیم‌ ملی نوجوانان از خوزستان است، نباید انتظار داشته باشیم که سرمربی تیم از تهران باشد، آن هم وقتی یک کشتی‌گیر در تیم نداشته باشند.

مربی سابق تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان افزود: سال گذشته نیز ۶۰ درصد از کشتی گیران تیم ملی در مسابقات جهانی خوزستانی بودند ولی بعد مربیان خوزستانی را در تیم ملی کشتی به عنوان یک کالا انتخاب می کنند. افراد مطیع می‌خواهند که خوزستانی‌ها نیز مطیع نیستند و چون ما حرف‌مان را می‌زنیم و صداقت داریم، متاسفانه جایگاه‌مان را از ما می‌گیرند و حق مان را نمی دهند.

به گزارش سادس، اردوان صاحب سرپرست هیات کشتی خوزستان نیز گفت: برای هیات کشتی خوزستان برای اولین بار یک آیین‌نامه تنظیم کردیم که حتی رییس فدراسیون دستور داد که به تمام استان ها ابلاغ شود. رییس هیات کشتی مازندران هم می گفت اگر تمام هیات های استانی این آیین نامه را اجرا کنند، تیم ایران قهرمان المپیک خواهد شد.

وی بیان کرد: سرمربیگری تیم ملی کشتی حق خوزستان است اما به هیاتی که با فدراسیون هماهنگ نیست، داده نمی شود. چرا آقای کاکاحاجی نباید در تیم ملی باشد؟ چرا آقای قائدی شش سال از این رشته دور بود؟ این ها به این دلیل است که هیات قبلی کشتی خوزستان با فدراسیون تعامل نداشت.

سرپرست هیات کشتی خوزستان افزود: کشتی‌گیر گتوندی ما قهرمان جهان شد ولی یک دسته گل هم برای خسته نباشید به او داده نشد و اگر این کشتی‌گیر به دلیل وضع مالی خوب پدرش نبود، تا کنون این رشته را کنار گذاشته بود.

وی در ادامه نیز خطاب به نماینده اهواز، عنوان کرد: تشک‌های کشتی سالن هیات استان نیاز به تعمیر دارند و با وضعیتی که این تشک‌ها دارند، روی‌مان نیست مسابقه برگزار کنیم. ضمن اینکه اشتغال نیز دغدغه کشتی گیران ما است. تمام مدال ورزش خوزستان توسط کشتی رقم می خورد و انتظار داریم حمایت ویژه ای از این رشته داشته باشید.

صاحب همچنین با اشاره به اقدام بسیار خوب تیم لیگ برتری احتشام گستر اهواز که با نوجوانان و جوانان در لیگ حاضر شده است، گفت: تیم داری کار هیات ها نیست ولی به خاطر کار ارزشمند و بزرگی که تیم احتشام‌گستر انجام داده است، از این تیم حمایت خواهیم کرد.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *