امامعلی: حاصل تلاش هم‌تیمی‌هایم را به گل تبدیل کردم


فراز امامعلی

بازیکن تیم فوتبال پیکان می‌گوید تیمش در هر بازی عملکرد خوبی داشته و به خاطر بدنشانسی در دو بازی ابتدایی لیگ نتیجه نگرفته است.

فراز امامعلی در گفت‌وگو با سادس درباره وضعیت تیم فوتبال پیکان در ۴ هفته اخیر، اظهار کرد: این هفته‌ها کم کم پازل تیم کامل شد و بازی به بازی توانستیم عملکرد بهتری از خودمان ارائه بدهیم. ما در دو بازی نخست لیگ هم بازی‌های بسیار خوبی به نمایش گذاشتیم اما شانس نداشتیم و موقعیت‌های ما گل نشد. با این حال شرایط تیم الان خوب است.

او به پیروزی ۶ بر ٢ تیمش برابر ماشین‌سازی تبریز اشاره کرد و گفت: در این دیدار واقعا خوب بازی کردیم و توانستیم از فرصت‌های خودمان به خوبی استفاده کنیم و برنده بازی باشیم. فوتبال همین است، اگر از فرصت‌های خودتان استفاده کنید، می‌توانید پیروز میدان باشید. تفاوت این بازی که در آن پیروز شدیم با بازی‌های قبلی ما در همین بود.

امامعلی در ادامه درباره دو گلی که خودش در دیدار برابر ماشین‌سازی به ثمر رساند نیز گفت: گل‌هایی که من به ثمر رساندم، حاصل تاکتیک‌هایی بود که قبلاً روی آن کار کرده بودیم. هم تیمی‌های من زحمت زیادی کشیدند و من فقط تلاش آن‌ها را به نتیجه رساندم و گلزنی کردم.

او همچنین درباره آینده تیمش در آینده لیگ گفت: تمام مجموعه باشگاه در تلاش هستیم در پایان فصل بهترین نتیجه را بگیریم و در رتبه‌های بالایی جدول باشیم. هدف ما همین است.

بازیکن تیم فوتبال پیکان در پایان درباره آینده خود و این که امیدی دارد به تیم ملی دعوت شود؟ گفت: آرزوی هر بازیکنی است پیراهن تیم ملی را بپوشد. من هم تلاش میکنم بتوانم نظر کادر فنی تیم ملی را جلب کنم تا ان‌شاءالله به تیم ملی دعوت شوم.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *