اهداف و الزامات طرح تلاش زمستان 1397 – شرکت تدبیر اقتصاد مجد

به گزارش سادس به نقل از روابط عمومی شرکت تدبیر اقتتصاد مجد، طرح تلاش پرسنل واحد عملیات شرکت تدبیر اقتصاد مجد برای زمستان سال 1397 جهت تحقق اهداف پیش بینی شده و اجرای تعهدات شرکت نسبت به برنامه عملیاتی با استفاده حداکثری از ظرفیت و توانمندی همکاران برای تعیین تکلیف حداکثری پرونده های ارجاعی در جهت کاهش مطالبات موسسه اعتباری ثامن ابلاغ شد.

برگزاری جلسات توجیهی توسط مدیر و روسای عملیات در حین اجرای طرح، حضور حداکثری در طول ساعات کاری و ماموریت های سازمانی، تشدید پیگیری های مطالباتی از مدیونین، نظارت و پایش دائمی و کافی مدیر و روسای عملیات از عملکرد کارشناسان و ارزیابی میزان پیشرفت پروژه از الزامات مهم این طرح عنوان شده است.

تسریع در عملیات اجرا، توقیف و استعلام به منظور حمایت و پشتیبانی ازعملیات وصول توسط مدیر حقوقی و کارشناسان ذیربط، همکاری و هماهنگی حداکثری مدیران و کارشناسان واحدهای ستادی و نیز پشتیبانی کامل از پروژه از دیگر الزامات طرح تلاش شرکت تدبیر اقتصاد مجد برای زمستان سال 1397 خواهد بود.

بر این اساس به کارشناسانی که بالاترین شاخص های موجود را در طرح تلاش شرکت تدبیر اقتصاد مجد کسب نمایند به صورت فردی و تیمی جوایز ارزشمندی پرداخت خواهد شد.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *