کاهش جرايم با تشديد طرح ارتقاء امنيت اجتماعي در مناطق آلوده مازندران

معاون عمليات فرماندهي انتظامي استان– مازندران – از کاهش جرايم در سطح استان با تشديد طرح ارتقاء امنيت اجتماعي در مناطق آلوده و جرم خيز طي سال جاري خبر داد.

به گزارش سادس ، سرهنگ “ناصر علي صفرپور” در گفت وگوي اختصاصي با پايگاه خبري پليس، با اعلام اين خبر افزود: در راستاي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي با توجه به تشديد طرح در مناطق حاشيه نشيني شهرها و مناطق آلوده و جرم خيز، آمار سرقت در طي سال جاري 6درصد کاهش داشته است.

وي تصريح کرد:در همين ارتباط آمار کشفيات سرقت نسبت به وقوع آن سه درصد افزايش داشته است، که در اين ارتباط با راه اندازي قرارگاه جهادي پيشگيري ازسرقت گام هاي موثري در برخورد با سارقان و باندهاي سرقت در سطح استان برداشته شد.

معاون عمليات فرماندهي انتظامي استان مازندران،خاطر نشان کرد: در طول سال جاري آمار کشفيات موادمخدر 60 درصد و آمار دستگيرشدگان موادمخدر 77 درصد افزايش داشته است.

سرهنگ صفر پور همچنين به آمار تصادفات اشاره کرد و افزود:در اين بخش از مجموع کل تصادفات درون شهري و برون شهري ،16درصد کاهش و آمار کشته شدگان حوادث رانندگي نيز در همين مدت 22 درصد کاهش داشته است.

وي با اشاره به راه اندازي قرارگاه جهادي آموزش از ارتقاء کيفي ماموريت ها و عمليات هاي پليس خبر داد و افزود: ارتقاء سطح توانمندي نيروها و آموزش آنان که منجر به مهارت مي شود، نقش مهمي در موفقيت ماموران پليس در ماموريت ها دارد.
معاون عمليات فرماندهي انتظامي استان همچنين به تشکيل قرارگاه جهادي صيانت اشاره کرد و افزود: هدف از تشکيل اين قرارگاه حفظ و صيانت از کارکنان انتظامي است.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *