دستگيري يک نفر از عوامل شهادت مرزبانان

فرمانده مرزباني ناجا در ديدار با خانواده شهيد «عباس شهرکي» از دستگيري يکي از عوامل شهادت 4 مرزبان خبر داد و گفت : تلاش براي دستگيري ديگر عوامل با قدرت در حال انجام است.

به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس ، سردار «قاسم رضايي» با حضور در استان خراسان رضوي با خانواده شهيد «عباس شهرکي» ديدار و گفتگو کرد.

مادر شهيد با اشاره به اينکه فرزندش حافظ 5 جزء قرآن کريم بود افزود : پسرم به خدمت در مرزباني عشق مي ورزيد و بزرگترين آرزويش شهادت بود که به آن نائل آمد.

وي همچنين با اشاره به اين که اين شهيد تنها پسرش بود تصريح کرد : اميدوارم رهبرم اين هديه را از من قبول کرده باشد .

پدر شهيد نيز طي سخناني گفت : خيلي خوشحالم که پسرم در راه امنيت کشور شهيد شد و اگر ده پسر ديگر هم داشتم همه آنها را براي سر بلندي نظام مقدس چمهوري اسلامي فدا مي کردم.

فرمانده مرزباني ناجا هم با اشاره به اينکه صبر خانواده شهدا يادآور صبر و ايمان حضرت زينب (س) است گفت: بي شک فضاي معنوي حاکم بر روح شما پدر و مادر شهيد موجب پرورش چنين فرزندي شد که خداوند خودش او را انتخاب کرد.

وي افزود : شهدا عزت آفرين کشور ما هستند و امنيت کشور ، سربلندي و اقتدار کشور را مديون ولايت مداري و ايثار آنان هستيم.

سردار رضايي در پايان گفت: با تلاش هاي شبانه روزي يک نفر از عوامل اين حادثه تروريستي دستگير شده است و پيگيري براي شنا سايي و دستگيري ديگر افراد با جدييت در حال انجام است.

شايان ذکر است ، خواهر شهيد در ابتداي اين ديدار با خواندن دکلمه اي از اينکه برادرش در راه امنيت کشور جانش را فدا کرده ابراز افتخار کرد و از مرزبانان خواست تا راه پر افتخار برادرش را ادامه دهند.#

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *