تاثیر مثبت حضور در المپیک ریو در لیگ کاملاً مشخص بود


پایان رقابت های لیگ برتر والیبال نشسته بانوان

ملی پوش والیبال نشسته بانوان، حضور در المپیک ریو تیم والیبال نشسته را در رشد و ایجاد انگیزه بین بازیکنان این رشته مثبت عنوان کرد و گفت: سطح بازی‌های امسال بسیار متفاوت تر از سالهای قبل شده و تیم‌ها رقابت تنگاتنگی با هم داشتند.

زینب ملکی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی سادس، اظهار کرد: خوشبختانه امسال شاهد لیگ بسیار خوبی بودیم، هم از نظر کمی و هم کیفی. تیم‌های بسیار خوبی در لیگ حضور داشتند و سطح مسابقات نیز بالا بود که در دور نهایی این کیفیت خیلی بیشتر مشهود بود.

وی افزود: یکی از نکات مثبت لیگ امسال که جذابیت آن را بیشتر کرده، حضور دو تیم قدرتمند و صاحب نام ذوب آهن و فولاد مبارکه سپاهان بود که موجب شد اعتبار لیگ برتر بالاتر برود. همچنین حضور تیم ملی در المپیک ریو و تاثیر مثبتی که این رویداد در بازیکنان داشت انگیزه‌های بازیکنان را بالاتر برده بود.

ملی پوش والیبال نشسته سپاهان خاطرنشان کرد: حضور در چنین میادین بین المللی موجب بالاتر رفتن سطح کلاس فنی و تکنیکی بازیکنان می‌شود، در لیگ امسال با توجه به پخش  بازیکنان ملی این کیفیت در تمام تیم‌ها تقسیم شده بود. حضور ملی پوشان در تمامی تیم‌ها برای دیگر بازیکنان علاوه براینکه از نظر فنی مثبت است به آن‌ها انگیزه و روحیه مضاعفی می‌دهد.

وی در خصوص شرایط و امکاناتی که باشگاه سپاهان برای حضور تیم والیبال نشسته در لیگ برتر ایجاد کرد، گفت: پیگیری‌های زیادی انجام شد والبته مدیر کل نیز حمایت کردند، خوشبختانه با نگاه مثبت مدیر عامل باشگاه سپاهان توانستیم در لیگ حضور داشته باشیم. با وجود اینکه تیم ما دقیقه نود بسته شد اما امکانات خوبی در اختیارمان قرار دادند و ما نیز با کسب نایب قهرمانی در اولین حضور فکر می‌کنم جواب خوبی به این اعتماد دادیم. امیدوارم شرایط به گونه ای باشد که این حمایت تداوم داشته و سال آینده نیز سپاهان تیم داری کند. قطعاً هر چقدر حضور اسپانسرها و باشگاه‌های ورزشی همچون ذوب آهن و سپاهان در ورزش بانوان بیشتر شود، موفقیت ورزش بانوان نیز فزونی خواهد یافت.

ملکی با اشاره به بازی‌های آسیایی چین که خردادماه برگزار می‌شود خاطر نشان کرد: قرار بود اولین اردوی تیم ملی به منظور آمادگی برای اعزام به این مسابقات اسفندماه برگزار شود که فکر می‌کنم به دلیل مشغله‌های آخر سال برگزار نشده، اما به طور حتم در سال آینده اردوهای خوبی خواهیم داشت.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *