کتابچه نشان بازسازي شده بانک‌انصار ابزار موثري براي استحکام هويت‌بصري آن است

کتابچه نشان بانک‌انصار شامل راهنمايي و دستورهاي فني و تخصصي موثر در استحکام هويت‌بصري است تا از طريق اجراي دقيق مفاد آن ازسوي کليه عناصرسازماني بتوان افکارعمومي را در راستاي شکل‌گيري برند اين بانک به شيوه‌اي کارشناسانه و اثربخش هدايت کرد.

به گزارش سادس، آقاي سيدحميدخالقي مديرکل‌بازاريابي‌وتبليغات بانک انصار، ضمن بيان اين مطلب، افزود: اين کتابچه به مبادي ذيربط بانک کمک مي‌کند که بهنگام بازاريابي، اطلاع‌رساني وتبليغات درخصوص خدمات و مزيت‌هاي رقابتي، از استانداردهاي يکساني براي شکل‌دهي به هويت‌بصري بانک به‌عنوان پشتوانه هويت‌تجاري استفاده کنندوبا ايجاد يک هويت‌بصري موردتوافق همگان تأثير پيام‌هاي آن را افزايش دهند.

مديرکل روابط‌عمومي‌وتبليغات کتابچه نشان بانک‌انصار را حاوي مجموعه‌اي از قواعد و روش‌هاي قابل ارايه و بکارگيري در فرايندهاي برندينگ و بازاريابي و فروش دانست که در حوزه‌هاي ارتباطات غيرکلامي و فضاي نمادين آثار بي‌شماري دارد. وي افزود: درعين‌حال، کتابچه از اعمال سليقه‌هاي شخصي در درج نشان بانک‌انصار در رسانه‌هاي‌مکتوب‌والکترونيک جلوگيري‌کرده وباعث‌انسجام نمادين‌وسازماني‌بيشتري درحوزه هويت‌ بصري مي‌شود.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *