ارتقاء کارآيي پليس از اهداف قرارگاه جهادي تربيت و آموزش

 

فرمانده انتظامي استان ارتقاء کارآيي کارکنان پليس در خصوص پيشگيري از آسيب­هاي اجتماعي را از مهم ترين اهداف قرارگاه جهادي برشمرد.

 

به گزارش سادس به نقل ازپايگاه خبري پليس، سردار “ايرج کاکاوند” در جلسه قرارگاه جهادي که با حضور معاونان و روساي پليس استان برگزار شد، گفت: قرارگاه جهادي تربيت و آموزش، قرارگاهي است که تعطيل بردار نيست و مي بايست آموزش مستمر به کارکنان در واحدها ادامه يابد تا همکاران به مهارت لازم دست يابند.

وي تصريح کرد: کليه مديران و فرماندهان نيز بايد آموزش هاي عمومي مانند حقوق شهروندي را به صورت روزانه و به طور مستمر در دستور کار داشته باشند.

وي ضمن تاکيد بر نظارت مستقيم و مستمر فرماندهان بر آموزش کارکنان پليس، خاطرنشان کرد: در بحث قرارگاه جهادي همه قسمت ها با تمام توان تلاش کردند تا به اهداف ناجا که همان ارتقاء کارآيي پليس در خصوص پيشگيري از آسيب­هاي اجتماعي است نزديک تر شويم.

سردار کاکاوند يکي ديگر از اهداف اين قرارگاه را بالا بردن ميزان دانش انتظامي کارکنان برشمرد و گفت: اين موضوع، موفقيت بيشتر کارکنان پليس در ماموريت­ها و افزايش رضايت­مندي شهروندان را به دنبال خواهد داشت.

فرمانده انتظامي استان يزد برخورد با مجرمان و بزهکاران در سطح جامعه را از مطالبات مردم برشمرد و گفت: آموزش تئوري و عملي نيروهاي پليس، ما را در رسيدن به اهداف اصلي ناجا که رضايت مندي شهروندان است ياري خواهد کرد.#

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *