نظر زیدان درباره استعفا در صورت حذف از لیگ قهرمانان


نظر زیدان درباره استعفا در صورت حذف از لیگ قهرمانان

سرمربی رئال مادرید نسبت به استعفای احتمالی در صورت حذف از لیگ قهرمانان اروپا واکنش نشان داد.

به گزارش سادس و به نقل از بی ساکر، رئال مادرید چهارشنبه در هفته آخر مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف مونشن گلادباخ می رود و برای صعود به یک هشتم نهایی با تیم آلمانی رقابت خواهد کرد. زین الدین زیدان در نشست خبری پیش از بازی گفت: این دیدار اهمیت دارد و این را می دانیم. می دانیم خواهان چه چیزی هستیم. باید سه امتیاز را به دست آوریم و به عنوان تیم نخست به دور بعد صعود کنیم. تنها به این موضوع فکر می کنیم. همه بازی ها مهم هستند. فرصت خوبی است تا نشان دهیم که یک تیم هستیم.

سرمربی رئال مادرید در ادامه افزود: تنها به بازی فکر می کنم و خوب انجام دادن کارها. ما توانایی داریم و این برایم جذابیت دارد. نمی خواهم مسئولیت یک حذف فرضی را به عهده بگیرم. به این موضوع فکر نمی کنم و تنها به صعود به دور بعد فکر می کنم. خودمان را برای انجام یک بازی بزرگ آماده کرده‌ایم. می دانیم که کار سختی پیش رو داریم اما مثبت فکر می کنیم و تنها به بردن فکر می کنیم. می خواهیم تمام تلاش خود را بکنیم تا سه امتیاز را به دست آوریم. 

سرمربی فرانسوی درباره احتمال استعفایش در صورت حذف از لیگ قهرمانان گفت: باشگاه باید در این رابطه تصمیم گیری کند. تنها به بازی فکر می کنم‌. سپس باشگاه مانند همیشه کار خود را انجام خواهد داد. در حقیقت به این موضوع فکر نمی کنم. 

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *