کشف ۱۰۰ فقره سرقت باطری خودرو


رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری راننده کامیونی که ۱۰۰ فقره سرقت باطری خودرو را مرتکب شده بود، خبر داد و گفت: تا کنون ۱۹ تن از مالباختگان شناسایی شده اند.

به گزارش سادس سرهنگ جلیل موقوفه ای توضیح داد: با افزایش سرقت های باطری خودرو در شرق و جنوب شرق تهران، تیمی از ماموران کلانتری ۱۷۴ قیام دشت بررسی موضوع به طور ویژه در دستور کار قرار دادند و با مراجعه به محل های سرقت متوجه شدند این سرقت ها توسط راننده یک دستگاه خودروی کامیون حمل مرغ انجام می شود.

وی افزود:  گشت زنی های هدفمند در سطح حوزه کلانتری افزایش یافت تا اینکه ماموران کلانتری در ساعات اولیه روز گذشته موفق شدند کامیون حمل بار مرغ را شناسایی کنند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران در ادامه اظهارکرد: بلافاصله عملیات مهار سارق انجام و ماموران موفق شدند پس از مدتی تعقیب و گریز، خودروی کامیون را متوقف و راننده آن را دستگیر کنند.

موقوفه ای با اشاره به اینکه در بازرسی از داخل خودرو تعداد ۱۹ دستگاه باطری مسروقه کشف شد، گفت: متهم در بازجویی اولیه به جرم ارتکابی اعتراف و اظهار کرد  با پرسه زنی در سطح شهر، خودروهایی که فاقد تجهیزات ایمنی مثل دزدگیر بودند را شناسایی و باطری آن ها را سرقت می کرده است.

وی افزود: متهم در بازجویی های تکمیلی به  ۱۰۰ فقره سرقت انواع باطری خودروها اعتراف و اظهار کرد: باطری های سرقتی را به شخصی در شهر کرج می فروخته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس موقوفه ای در پایان گفت: با دستور قضایی، باطری خودروها تحویل مالباختگان شده است و تحقیقات تکمیلی برای شناسایی سایر مالباختگان و دستگیری مالخر اموال سرقتی ادامه دارد.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *