انسجام ؛ عامل اقتدار / نگراني دشمنان از “وحدت” ملت ايران

جانشين يگان هاي ويژه ناجا گفت: انسجام” و “وحدت” را عامل موفقيت ايران در دنيا دانست و تاکيد کرد: سطوح مختلف زندگي کارکنان ناجا به روحيه شهادت طلبي و انقلابي آميخته است.

به گزارش  سادس به نقل از خبرنگارپايگاه خبري پليس، سردار ” حبيب الله جانثاري ” در جمع کارکنان يگان دوم حضرت موسي بن جعفر(ع) با بيان اينکه توکل و توسل به قرآن کريم و اهل بيت(ع) بنيان کاري يگان ويژه محسوب مي شود، گفت: عمل به قرآن ، فرموده نبي مکرم اسلام حضرت محمد(ص) و اهل بيت(ع) راه سعادتمندي و خوشبختي انسان هاست.

وي با اشاره به اينکه روحيه خدمتي نيروهاي يگان ويژه ” انقلابي” و “ولايي” است، افزود: زندگي، کار، آموزش و… کارکنان در سطوح مختلف آميخته با روحيه شهادت طلبي و انقلابي است و اين عزيزان با همين روحيه؛ ماموريت هايي همچون خدمت به زائران اباعبدالله الحسين(ع) و نيز ماموريت هاي مردم ياري ديگري را انجام مي دهند.

جانشين يگان هاي ويژه ناجا “انسجام” و “وحدت” را عامل موفقيت ايران در دنيا دانست و تاکيد کرد: انسجام و يکپارچگي ملت هميشه قهرمان و نيروهاي مقتدر مسلح به رهبري مقام معظم رهبري(مدظله العالي) عامل موفقيت هاي چشمگير ما در همه عرصه ها بوده و دشمنان ما نيز از اين وحدت نگرانند.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *