فرمانده انتظامي استان بازتاب صيانت در نيروي انتظامي را توسعه خدمت رساني به مردم دانست و گفت: از مهمترين و اولين کارهايي که براي خدمت به مردم در حيطه وظايف و اختيارات نيروي انتظامي بايد صورت پذيرد، شناسايي وضعيت موجود است.
وي بازتاب صيانت در نيروي انتظامي را توسعه خدمت رساني به مردم دانست و گفت: از مهمترين و اولين کارهايي که براي خدمت به مردم در حيطه وظايف و اختيارات نيروي انتظامي بايد صورت پذيرد، شناسايي وضعيت موجود است.
اين مقام ارشد انتظامي استان ادامه داد: شناسايي وضعيت موجود در نوع ماموريت هاي نيروي انتظامي، نيازمند آن است كه پليس با مردم در ارتباط بوده و بر اساس نيازمندي هاي جامعه در حوزه نظم و امنيت برنامه ريزي كند.
فرمانده انتظامي استان مركزي در نظر گرفتن استعدادها، نقاط قوت و نيز نقاط ضعف در انجام مطلوب ماموريت ها را گامي ديگر در عرصه خدمت رساني خواند و افزود: با شناخت نقاط قوت و با تحليل مناسب آنها، كليه فعاليت ها دچار هماهنگي شده و هدف دار خواهد بود.
اين مقام ارشد انتظامي استان مركزي آشكار بودن اثرهاي خدمت رساني به مردم را مورد تاكيد قرار داد و اظهار داشت: از جمله مهمترين خصوصيات نهضت خدمات رساني به مردم بايد نمايان بودن اصلاحات و خدمات انجام گرفته باشد؛ به طوري که مردم به خوبي اثر اين خدمات را در زندگي روزمره خويش احساس کرده و با مجموعه تلاش هاي انجام شده در ثبات و ارتقاء امنيت اجتماعي آشنا شوند.
وي به تاثير اجراي آموزش در بهسازي و صيانت نيروي انساني در نيروي انتظامي اشاره كرد و آموزش و بهسازي در ناجا را كوشش مداوم و برنامه ريزي شده براي بهبود سطوح شايستگي كاركنان و عملكرد سازماني خواند و گفت: آموزش در ماموريت هاي نيروي انتظامي سبب مي شود تا كاركنان بتوانند متناسب با تغييرات اجتماعي، به طور مؤثر فعاليت هايشان را ادامه داده و بر كارايي خود بيفزايند.
فرمانده انتظامي استان مركزي آموزش صيانت از كاركنان را يكي از مهمترين و مؤثرترين تدابير براي بهبود امور سازماني عنوان كرد و گفت: آموزش در نيروي انتظامي يك وظيفه اساسي و يك فرآيند مداوم و هميشگي بوده و موقت و تمام شدني نيست و كاركنان در هر سطحي از سطوح سازمان، اعم از مشاغل ساده يا مشاغل پيچيده نيازمند آموزش و يادگيري و كسب دانش و مهارت هاي جديد هستند و بايد همواره براي بهتر انجام دادن كار خود از هر نوع كه باشد، روش ها و اطلاعات جديدي كسب نمايند .