شکست همزمان ۳ آزادکار ایران مقابل آمریکا در رقابت‌های جوانان جهان/ صعود زارع به نیمه نهایی


کشتی جوانان جهان

در جریان رقابت‌های ۵ وزن دوم کشتی آزاد جوانان جهان ۲۱۹، ۴ آزادکار ایران برابر رقبایشان تن به شکست دادند اما امیر حسین زارع راهی نیمه نهایی شد.

به گزارش سادس، در جریان رقابت‌های پنج وزن دوم کشتی آزاد جوانان قهرمانی جهان در شهر تالین استونی، سه آزادکار ایران در مرحله یک چهارم نهایی با شکست مقابل کشتی‌گیران آمریکا از رسیدن به نیمه نهایی بازماندند.  این سه کشتی همزمان بر روی سه تشک برگزار شد. علیرضا عبداللهی دارنده مدال طلای نوجوانان جهان ۲۰۱۸ نیز در همان دور نخست رقابت‌های وزن ۹۲ کیلوگرم مقابل حریف روس شکست خورد تا او نیز همانند ۳ کشتی‌گیر دیگر ایران منتظر صعود رقیب خود به فینال باشد، در غیر اینصورت حذف خواهند شد. اما امیرحسین زارع در سنگین وزن به نیمه نهایی صعود کرد.

در وزن ۶۱ کیلوگرم مهدی شیرازی در دور نخست مقابل موحامد کلیش از ترکیه با نتیجه ۱۱ بر صفر به پیروزی رسید. وی در دور بعد با نتیجه ۷ بر ۲ دولت تاژی بایف از  قزاقستان را از پیش رو برداشت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله مقابل جبرئیل تاگ از آمریکا ۲ بر یک شکست خورد.

در وزن ۷۴ کیلوگرم محمد نخودی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۱۲ بر ۲ از سد داوود علیزالاف از بلاروس گذشت. وی در دور  سوم و در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف داوید کار از کشور آمریکا رفت و با حساب ۱۴ بر ۷ شکست خورد و وی نیز از رسیدن به نیمه نهایی بازماند.

در وزن ۸۶ کیلوگرم سجاد حبیبی در دور اول با نتیجه ۱۰ بر صفر از سد ماگومد آسیاتیلوف از آذربایجان گذشت. وی در دور دوم مقابل شوتارو یامادا از ژاپن با نتیجه ۶ بر ۳ به پیروزی دست یافت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی نیز در این مرحله برابر ترنت هیدالی از آمریکا با نتیجه ۶ بر یک شکست خورد و او نیز از رسیدن به نیمه نهایی بازماند.

در وزن ۹۲ کیلوگرم علیرضا عبداللهی در دور نخست با نتیجه ۹ بر ۲ مغلوب آلان باگایف از روسیه شد و باید منتظر حضور این حریف در دیدار فینال باشد تا وی نیز با حضور در گروه بازنده ها، شانس ادامه کار برای کسب مدال برنز را بدست آورد.

در وزن ۱۲۵ کیلوگرم امیرحسین زارع پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه ۱۰ بر صفر هوانس ماقاکیان از ارمنستان را مغلوب کرد. وی در دور سوم و در مرحله یک چهارم نهایی حریف مصری را ۱۲ بر ۲ شکست داد و به نیمه نهایی رسید.

 این خبر تکمیل می شود.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *