مهاجری: ورزشگاه قائمشهر نیاز به بازسازی دارد/ به نساجی فرصتی ندادیم


هفته هشتم لیگ برتر فوتبال: دیدار تیم‌های فولاد خوزستان و ماشین سازی تبریز

سرمربی ماشین‌سازی با اشاره به کمبود نور کافی در ورزشگاه شهید وطنی قائم‌شهر می‌گوید این ورزشگاه نیاز به بازسازی و بهبود کیفیت دارد.

به گزارش سادس، رضا مهاجری بعد از تساوی بدون گل ماشین‌سازی برابر نساجی قائم‌شهر در نشست خبری اظهار کرد: جدای از نتیجه، هواداران نود دقیقه تیمشان را حمایت کردند. خوشحالیم در قلب مازندران بازی کردیم. واقعا از این جو لذت بردم. دوست دارم این احساس در همه جای ایران وجود داشته باشد. حضور تماشاگر قوت قلبی برای میزبان است.

سرمربی ماشین‌سازی با بیان این‌که تیمش در طول بازی عملکرد خوبی داشت، افزود: در بیست دقیقه آخر خوب نبودیم اما در طول بازی توانستیم برنامه‌هایمان را اجرا کنیم. ما چند بازیکن سرعتی خودمان را نداشتیم و نتوانستیم روی کارهای سریع به هدف‌مان برسیم.

وی با ابراز خرسندی از بسته ماندن دروازه تیمش در این بازی گفت: به تیم حریف فرصتی ندادیم و این موضوع برای ما بسیار مهم بود.

مهاجری درباره عملکرد داور این دیدار نیز اظهار کرد: من در جایگاهی نیستم که بگویم نساجی ضرر کرده است یا نه اما داوری در مقطعی به ضرر ما بوده است. تیم داوری تصمیم اشتباه تاثیرگذاری در این بازی نداشت. به گروه داوری تبریک می‌گویم که توانستند در این جو و حضور پرتعداد تماشاگران، عملکرد خوبی داشته باشند.

سرمربی ماشین‌سازی در پایان با انتقاد از نور ورزشگاه شهید وطنی قائم‌شهر یادآور شد: مشکل اصلی کمبود نور ورزشگاه در گوشه‌های زمین چمن بود. این ورزشگاه نیاز به بازسازی و بهبود کیفیت دارد.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *