مجید عسکری: شانس خود را برای مدال بازی های آسیایی امتحان می‌کنم


مجيد عسگري

پس از کش و قوس های فراوان، معرفی و انصراف، سرانجام "مجید عسکری" وزنه بردار هرمزگانی دسته ۶۹ کیلوگرم ایران راهی بازی های آسیایی جاکارتا می شود.

مجید عسکری در گفت و گو با سادس، اظهار کرد: پس از آنکه جواز حضور در بازی های آسیایی را کسب کردم، به دلیل برخی دلایل همچون دوری از تمرینات جدی و همچنین آسیب دیدگی از ناحیه آرنج شرایط را برای اعزام مناسب ندیدم.

وی با بیان اینکه پس از بررسی تمامی جوانب و بهبود آسیب دیدگی ام به دور از احساسات، تصمیم بر حضور در مسابقات گرفتم، اضافه کرد: امیدوارم بتوانم با تلاش های کادرفنی و خود در این مسابقات حضوری موفق داشته و شانس خود را برای کسب مدال بازی های آسیایی امتحان کنم و سرافراز به کشور برگردم.

عسکری با تشکر از حمایت های محمد راستی(سرپرست هیئت وزنه برداری استان هرمزگان) و فاطمه ذوالقدر(نماینده مردم تهران در مجلس)، عنوان کرد: اگر حمایت های این دو فرد نبود شاید به این مسابقات اعزام نمی شدم و باید از پیگیری ها و حمایت هایشان به واقع تشکر کنم که در این برهه زمانی سخت پشتیبانم بودند.

این وزنه بردار هرمزگانی در خصوص زمان اعزامش اظهار کرد: با پیگیری های رئیس فدراسیون جهت اعزامم، چهارشنبه یا جمعه هفته جاری به محل برگزاری مسابقات اعزام خواهم شد.

عسکری در خصوص رقبایش در این مسابقات تصریح کرد: وزنه‌برداران اندونزی، کره شمالی، ژاپن و کره جنوبی مهم‌ترین رقبایم در این مسابقات هستند هرچند چینی‌ها به دلیل محرومیت اجازه حضور در این مسابقات را ندارند.

وی در پایان گفت: شرایط سخت است و تمامی رقبا باقدرت و برای کسب مدال می‌آیند و می‌توان گفت تمامی نامداران آسیا در این مسابقات حضور دارند.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *