ارائه خدمات مشاوره‌اي در ناجا، سرمايه گذاري در امر پيشگيري و تامين امنيت اجتماعي است

معاون هماهنگ کننده استان گفت: خدمات مشاوره‌اي در ناجا هزينه به حساب نمي آيد، بلكه يك سرمايه گذاري در امر پيشگيري و تامين امنيت اجتماعي است.

به گزارش  سادس به نقل از پايگاه خبري پليس، سرهنگ ” داود عبدالمالکي ” در حاشيه بازذيد از ساختمان در حال راه اندازي مرکز مشاوره فرماندهي انتظامي شهرستان ملارد با اشاره به اينکه ارائه خدمات مشاوره‌اي در ناجا، سرمايه گذاري در امر پيشگيري و تامين امنيت اجتماعي است ، بيان داشت: مركز مشاوره متمركز در شهرستان مي تواند با ارائه خدمات مشاوره اي در زمينه خانوادگي، روانشناختي، اعتياد، انتظامي، حقوقي و تحصيلي، فضايي كاملا منسجم و مورد اعتماد را فراهم كرده كه خود علاوه بر پاسخگويي به نيازهاي اجتماعي مردم، حلقه ارتباط خوبي بين سازمان و شهروندان خواهد شد.

معاون هماهنگ کننده فرماندهي انتظامي ويژه غرب استان تهران خاطرنشان كرد: در يك نگاه كلي خدمات مشاوره‌اي در ناجا هزينه به حساب نمي آيد، بلكه يك سرمايه گذاري در امر پيشگيري و تامين امنيت اجتماعي است و ما به جهت اينكه موفقيت بيشتري در پيشگيري از بروز آسيب ها، ناهنجاري‌ها و تهديدات اجتماعي داشته باشيم بايد حوزه هاي مشاوره‌اي را در همه جامعه خصوصاً در ناجا تقويت کنيم.

سرهنگ عبدالمالکي در ادامه سخنان خود آموزش همگاني را يكي از اولويت هاي مهم انتظامي استان در راستاي پيشگيري از وقوع جرايم عنوان کرد و گفت: آموزش همگاني موجب جلب اعتماد و مشاركت همگاني مي شود.

اين مقام انتظامي با اشاره به اينكه برگزاري كلاس هاي آموزشي موجب افزايش آگاهي عمومي از مجموعه قوانين و مقررات موجود مي شود تصريح كرد: هر قدر سطح شناخت مردم نسبت به قوانين و مقررات موجود در كشور بيشتر باشد به همان نسبت ميزان التزام به قانون گرايي هم بيشتر شده و از سطح جرايم و تخلفات كاسته مي شود.

معاون هماهنگ کننده استان اظهار داشت: بايد فرصت ها و تهديدات را شناخت و براي موفقيت در مأموريت ها از فرصت هاي موجود حداکثر استفاده را انجام داد.

سرهنگ عبدالمالکي همچنين از تجهيز کردن معاونت وظيفه عمومي در شهرستان ملارد خبر داد گفت : مردم سرمايه هاي اصلي ناجا بوده و پليس موظف است با رعايت حقوق مردم مقتدرانه به وظايف خود عمل کرده و از هيچ تلاشي دريغ نکند.

اين مقام انتظامي مردم داري را ناشي از تفکر نيکو درباره مردم دانست و بيان داشت : يکي از شاخصه هاي پليس، ارتقاء امنيت اجتماعي و احساس امنيت در بين مردم است.

سرهنگ عبدالمالکي بالاترين سرمايه نظام و نيروي انتظامي را حمايت و پشتيباني مردم عنوان و خاطرنشان كرد: بر همين اساس همه ما بايد مردم داري را به عنوان يك اصل مهم مورد نظر خود قرار داده و براي رضايت مردم كه خواستار برقراري نظم و امنيت هستند، تلاشي مضاعف داشته باشيم.

اين مقام انتظامي در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به اينکه آگاه سازي راهبرد اساسي پليس در پيشگيري از جرايم فضاي مجازي است گفت : بايد فرهنگ استفاده از فضاي مجازي در جامعه نهادينه شود كه در اين بين حلقه مفقوده، آموزش شهروندان و كاربران است.

وي بيان داشت: آگاه سازي و آموزش هدفمند، راهبرد اساسي پليس در پيشگيري از جرايم فضاي مجازي است به گونه اي كه پليس با برگزاري کارگاه هاي متعدد آموزشي در سطح مدارس، دانشگاه ها، ادارات، نهادهاي مختلف، سعي دارد شهروندان را با فرصت ها، تهديدات و آسيب هاي فضاي مجازي آشنا کند.

معاون هماهنگ کننده فرماندهي انتظامي ويژه غرب استان تهران در پايان ضمن بازديد از ستاد فرماندهي انتظامي شهرستان ملارد،افزود: با برنامه ريزي دقيق، موثر و کارشناسانه و ارائه راهکارهاي موثر، بايستي برخي فرهنگ هاي غلط را در ميان اقشار جامعه بازسازي کرد.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *