نيروي انتظامي فرا رسيدن هفته دولت را تبريک گفت/ شهيدان رجايي و باهنر ؛ شيفتگان خدمت به مردم

نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران با گرامي داشت ياد و خاطره شهيدان رجايي و باهنر، با صدور پيامي آغاز هفته دولت را تبريک گفت.

به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس،نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران با گرامي داشت ياد و خاطره تلاشگران و ايثاگراني که با خدمت “خالصانه” و “صادقانه” اقتدار و عزت براي کشور به ارمغان آوردند، فرا رسيدن هفته دولت را تبريک گفت.

متن اين پيام به شرح ذيل است ؛

هفته دولت تنها گرامي داشت ياد دو سرباز پاکباخته ولايت نيست بلکه تجليل از يک تفکر انقلابي است که در عمل و گفتار شهيدان رجايي و باهنر تجلي يافت، تجليل از ارزش هايي است که آن دو بزرگوار تا شهادت به آن متعهد بودند؛ مرداني که مصداق عيني شيفتگان خدمت به ملت بودند.

شهيد رجايي به عنوان يكي از نمونه‌هاي بارز انقلابيون آگاه، با صداقتي بي‌نظير در تحقق اهداف و آرمان‌هاي انقلاب اسلامي تلاش کرد و شهيد باهنر يار قديمي رجايي و انديشمندي فرزانه بود كه به فرموده حضرت امام(ره) با هم در جبهه‌هاي نبرد با قدرت‌هاي فاسد هم جنگ و هم رزم بودند.

اين پيام دوره طلايي و کوتاه مدت دولت شهيد رجايي را منشوري جاودانه و الهام بخش براي تمامي دولت‌هاي جمهوري اسلامي ايران در بستر تاريخ قلمداد و تصريح کرده است: اين دو شهيد بزرگوار با ويژ گي هاي شاخصي چون؛ ولايت مداري ، ساده زيستي ، مديريت انقلابي و… به عنوان معياري براي سنجش يک دولت انقلابي محسوب مي شوند.

شهيدان رجايي و باهنر از فرصت خدمتگزاري به مردم به شايستگي بهره بردند، باشد که همه خدمتگزاران و دلسوزان نظام و انقلاب اسلامي ايران با تاسي به اين دو اسوه شهادت، ايمان و خدمت خالصانه و با الهام از رهنمودهاي حکيمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامي حضرت آيت الله العظمي امام خامنه اي ( حفظ الله ) و پشتوانه عظيم مردمي، با مغتنم شمردن فرصت خدمت ، ضمن خنثي سازي توطئه هاي دشمنان انقلاب اسلامي، با عزمي راسخ در جهت اعتلاي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران، رفاه و سربلندي مردم شريف ايران تلاش کنند.

نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران ضمن گرامي داشت ياد و خاطره شهداي گرانقدر رجايي، باهنر و تمامي گلگون کفنان مظلوم ترور، با تبريک هفته دولت به تمامي دولتمردان خدوم و با تاکيد بر تقويت و تکريم فرهنگ متعالي خدمت، اعلام مي دارد : چون گذشته در راستاي همکاري با دولت براي خدمت روز افزون به مردم و توسعه نظم، امنيت و آرامش، تحقق عدالت، ترويج معنويت و اخلاق اسلامي در جامعه تلاش خواهد کرد.#

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *