نقش تاثيرگذار يگان هاي ويژه ناجا در خنثي سازي فتنه هاي داخلي و خارجي

نماينده ولي فقيه در استان خوزستان بر نقش تاثيرگذار يگان هاي ويژه ناجا در خنثي سازي فتنه هاي داخلي و خارجي تاکيد کرد.

به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس، اولين يادواره 116شهيد يگان هاي ويژه استان هاي خوزستان و لرستان با حضور سردار “حسن کرمي” رئيس پليس ويژه ناجا، آيت الله موسوي جزايري نماينده ولي فقيه در استان خوزستان، جمعي از فرماندهان ارشد سپاه، ارتش، ناجا و همچنين خانواده شهداي يگان هاي ويژه برگزار شد.

سردار” کرمي” در اين مراسم، هدف از برگزاري اين يادواره را معرفي بيشتر شهداي والا مقام به نسل جوان عنوان کرد و اظهار داشت: يگان هاي ويژه ناجا سابقاً به نام لشکر 28 روح الله بود و در دوران دفاع مقدس 1200 شهيد، تقديم اسلام و انقلاب کرد.

وي افزود: براي زنده نگه داشتن ياد و خاطره شهداي والامقام برنامه هايي از جمله يادواره شهدا و انتشار کتاب خاطرات اين حماسه سازان انجام شده است.

فرمانده يگان هاي ويژه ناجا با بيان اينکه بايد قدردان شهداء و خانواده هاي آنان باشيم، خاطرنشان کرد: خانواده معزز شهدا بيشترين سهم را در امنيت کشور دارند که بايد به صورت ويژه و شايسته از آنان قدرداني و تجليل کرد.

نقش يگان ويژه در خنثي سازي فتنه هاي داخلي و خارجي

درادامه اين مراسم، آيت الله “موسوي جزايري” نماينده ولي فقيه در استان به نقش موثر و کليدي لشکر 28 روح الله در زمان جنگ تحميلي و يگان ويژه ناجا در بعد از دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: به عينه شاهد بوديم که يگان ويژه ناجا در خنثي سازي فتنه هاي داخلي و خارجي کشور علاوه بر اينکه حافظ اين نظام و پشتيبان رهبري و ولايت فقيه بوده و هست، هميشه موجب ذلت و خواري بدخواهان اين انقلاب شده که نمونه بارز آن فتنه سال 88 بود که قدرت، صلابت و ولايي بودن خود را براي همگان به اثبات رساند.

گفتني است، در پايان اين مراسم با تجليل از خانواده معظم شهدا از پرچم متبرک حرم امام حسين (ع) نيز رونمايي شد. #

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *