شناخت لازمه و بستر اعتماد سازي در کار پليسي است

معاون هماهنگ کننده نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران در مشهد بر ضرورت توجه به شناخت، اهميت، رسالت و نقش پليس براي توسعه اعتماد عمومي اشاره کرد.

به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس، سردار “ايوب سليماني ” در چهارمين جلسه شوراي معاونان فرماندهي انتظامي خراسان رضوي گفت: نيروي انتظامي، نيرويي آبرومند، عزيز و با منزلت است که افکار عمومي براي آن جايگاه و احترام خاصي قائل هستند.

معاون هماهنگ کننده ناجا بيان کرد: بايد به هم اعتماد داشته باشيم و براي توسعه اعتماد عمومي تلاش کنيم اما آنچه لازمه و بستر اين اعتماد سازي است شناخت ماموريت ها، اهميت و رسالت خطير کار پليسي مي باشد.

سردار سليماني با اشاره به اينکه کمتر کسي پيدا مي شود که امنيت را امري حياتي نداند، افزود:در متون ديني هم به دو عنصر مهم سلامت و امنيت اشاره شده است که بر يکديگر تاثير مي گذارند چرا که تا امنيت نباشد هيچ چيزي موجوديت پيدا نمي کند.

وي اظهار داشت: اکنون ايران اسلامي در منطقه اي پر از بحران قرار دارد که نقطه هدف دشمنان اين مرز و بوم است اما از بهترين شرايط امنيت برخوردار مي باشد و اين امنيت مطلوب، متکي و مبتني بر فعاليت هاي نيروي انتظامي و تلاش و اهتمام جدي کارکنان پليس است.

معاون هماهنگ کننده ناجا گفت: نيروي انتظامي در اجراي رسالت خود موفق بوده است که مهمترين آن رضايت رهبري از ناجا مي باشد که ايشان بيان داشتند.

وي در خصوص طرح عطر گل ياس نيز اظهار داشت: اقدام هاي لازم براي احقاق حقوق کارکنان انتظامي در دستور کار قرار گرفته و اهتمام هيئت رئيسه ناجا بر رفع مشکلات معيشتي همکاران در موضوعات مختلف است .

در ابتداي اين جلسه، سردار بهمن اميري مقدم، فرمانده انتظامي خراسان رضوي گزارشي از اقدامات پليس خراسان رضوي در خصوص حجم سفر هاي زيارتي و سياحتي به مشهد و طرح ويژه انتظامي و ترافيکي براي تامين نظم و امنيت پايتخت معنوي کشور و خراسان رضوي ارائه داد.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *