کشف 436 کيلو ترياک در درگيري با قاچاقچيان مسلح

گروه استان ها-سيستان و بلوچستان- رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان گفت: ماموران انتظامي طي يک درگيري مسلحانه با سوداگران مرگ ، 436 کيلو ترياک کشف کردند.

به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس،سرهنگ”احمد اسکيني”در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس،گفت:در راستاي مبارزه شبانه روزي با قاچاقچيان و باندهاي بزرگ توزيع کننده مواد مخدر،مأموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان اعضاء يک باند را که با استفاده از خودروهاي کوهستاني قصد جابجايي مواد مخدر در مناطق کوهستاني”سراوان-خاش”را داشتند شناسايي کردند.

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر سيستان و بلوچستان ادامه داد:با پايش هاي اطلاعاتي يک ماهه، بامداد امروز در عمليات مشترک که مأموران انتظامي شهرستان هاي سراوان و سيب و سوران نيز شرکت داشتند،خودرو تويوتا حامل مواد مخدر شناسايي شد .

وي با اشاره به اينکه سوداگران مرگ با مشاهده ماموران اقدام به تيراندازي کردند افزود: در اين درگيري مسلحانه، قاچاقچيان که توان مقابله با پليس را نداشتند با به جا گذاشتن خودرو تويوتا از محل متواري شدند.

به گفته سرهنگ اسکيني، مأموران در بازرسي از اين خودرو 436 کيلو ترياک را به همراه يک قبضه سلاح کلاش و مهمات مربوطه کشف کردند؛ تلاش براي دستگيري متهمان فراري ادامه دارد./

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *