تعرفه واگذاری غرفه‌های نمایشگاه مطبوعات اعلام شد/ تخفیف ۶٠ درصدی برای رسانه‌های خصوصی

قائم مقام نمایشگاه مطبوعات با اعلام اینکه ستاد نمایشگاه امسال هیچ افزایش تعرفه‌ای برای واگذاری غرفه‌های بخش خصوصی نداشته، گفت: تعرفه واگذاری غرفه‌های نمایشگاه برای رسانه‌های بخش خصوصی در متراژ ١٢ و ٢۴ متر، با ۶٠ درصد تخفیف محاسبه می‌شود.

به سادس به نقل از گزارش کمیته اطلاع رسانی بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات، مهران عباسی انارکی ضمن بیان این مطلب افزود: تعرفه واگذاری غرفه ها برای رسانه های غیر خصوصی بدون تغییر و برای رسانه های متعلق به بخش خصوصی با کاهش ٢٠ درصدی نسبت به سال گذشته همراه شده است.

وی حمایت حداکثری از رسانه های محلی و منطقه ای را یکی دیگر از سیاست های اصلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی عنوان و اضافه کرد: در نمایشگاه امسال هزینه غرفه رسانه های استانی و منطقه ای واقع در بخش استانی و محلی نیز با ٧۵ درصد تخفیف نسبت به قیمت پایه محاسبه خواهد شد.

به گفته قائم مقام نمایشگاه مطبوعات، به منظور برنامه ریزی دقیق تر برای متقاضیان واقعی، مبالغی جهت پیش ثبت نام از رسانه ها دریافت می شود و مبالغ قید شده (١٠٠ هزار تومان برای متقاضیان ١٢ و ٢۴ متر، ٢٠٠ هزار تومان برای متقاضیان بالای ٢۴ متر) در هنگام ثبت نام قطعی و واریز هزینه واگذاری غرفه محاسبه و از رقم نهایی کسر می شود.

پیش ثبت نام متقاضیان حضور در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات از تاریخ ٣٠ مرداد آغاز شده و تا پایان روز شنبه ۶ شهریورماه سال جاری از طریق وبسایت نمایشگاه به نشانی pressexpo.ir ادامه دارد.

شایان ذکر است کمیته اجرایی ستاد برگزاری بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات از طریق شماره تلفن های ٨۴٠٩۵١٧٩ ، ٨۴٠٩۵١۶٨ و ٠٩٣۶۴٣۴٨٠٠١ همه روزه به غیر از ایام تعطیل از ساعت ٨ تا ١٧  پاسخگوی سوالات است.

 

بنابر اعلام ستاد نمایشگاه، بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات در نیمه دوم آبان ماه برگزار می شود و تعرفه واگذاری غرفه های نمایشگاه امسال به شرح زیر است:

تعرفه واگذاری غرفه

متراژ (مساحت)

مبلغ پایه به ازای هر متر (ریال)

رسانه‌های

غیر خصوصی

رسانه‌های وابسته به  بخش خصوصی

رسانه‌های

استانی و محلی

١٢

٧۵٠,٠٠٠

٩,٠٠٠.٠٠٠

٣,۶٠٠.٠٠٠

٢,٢۵٠.٠٠٠

٢۴

١,٠٠٠.٠٠٠

٢۴,٠٠٠.٠٠٠

٩,۶٠٠.٠٠٠

۶,٠٠٠.٠٠٠

۴٨

١,۴٠٠.٠٠٠

۶٧,٢٠٠.٠٠٠

٣٣,۶٠٠.٠٠٠

٩۶

٢,٠٠٠.٠٠٠

١٩٢,٠٠٠.٠٠٠

٩۶,٠٠٠.٠٠٠

 

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *