شورای نگهبان از پلیس حمایت می کند/اقدامات ناجا در حوزه امنیتی و اخلاقی بجاست

رئیس مجلس خبرگان رهبری اقدامات پلیس در عرصه های مختلف را اثرگذار و هوشمندانه دانست و بر حمایت همه جانبه شورای نگهبان از اقدامات قانونی پلیس، تاکید کرد.

به گزارش سادس به نقل از ایرنا، آیت الله احمد جنتی این مطلب را در دیدار سردار حسین اشتری، فرمانده ناجا با او عنوان کرد.
وی با تقدیر از زحمات پلیس در عرصه های مختلف، اقدامات ناجا در حوزه امنیتی و اخلاقی را بجا، موثر و هوشمندانه بیان کرد و گفت: رویکرد اتخاذی پلیس در این حوزه در مسیر درستی تعریف شده است.
وی، اقدامات همزمان و همسوی همه دستگاه های مسئول را در رسیدن به جامعه دینی و اخلاقی موثر دانست و عنوان کرد: ناجا علاوه بر انجام وظایف ذاتی و قانونی در برگزاری جلسات مشترک و مطالبه گری از دستگاه های مسئول به منظور ارتقای امنیت اجتماعی و عمومی نیز اقدام کند.
به گزارش پایگاه خبری پلیس، دبیر شورای نگهبان همچنین خواستار استمرار ماموریت های قانونی نیروی انتظامی شد.

** افزایش اقدامات پلیس در حوزه امنیت اجتماعی و اخلاقی
سردار حسین اشتری ، فرمانده ناجا نیز در این دیدار با ارائه گزارشی از عملکرد نیروی انتظامی، برنامه ها و اقدامات پیش روی پلیس را تشریح کرد.
وی با اشاره به هوشیاری و اشرافیت اطلاعاتی نیروهای پلیس در جای جای کشور ، اقدامات فرهنگی، اجتماعی به منظور پیشگیری اجتماعی را از برنامه های ناجا معرفی کرد.
فرمانده نیروی انتظامی از افزایش 25 درصدی اقدامات پلیس در حوزه امنیت اجتماعی و اخلاقی در چهار ماهه اول سال 95 نسبت به مدت مشابه در سال گذشته نیز خبر داد.
سردار اشتری، لازمه پایداری امنیت در کشور را محصول مشارکت تمام دستگاه ها و مردم دانست و گفت : با تلاش همگانی و مشارکت مستمر مردم، می توان در مواجهه با پدیده ها و آسیب های اجتماعی گام های بلند و موثرتری برداشت.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *