یک هزار کیلومتر از مرزهای ایران در شرایط سخت آب و هوایی، فیزیکی و امنیتی قرار دار‌د

فرمانده مرزبانی ناجا گفت: نزدیک به یک هزار کیلومتر از مرزها در شرایط سخت آب و هوایی، فیزیکی و امنیتی قرار دارند و این آرامش داخل کشور به سبب تحمل سختی توسط مرزبانان است.

به گزارش سادس به نقل از تسنیم از ارومیه، سردار قاسم رضایی امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده مرزبانی آذربایجان غربی اظهار داشت: نزدیک به یک هزار کیلومتر از مرزها در شرایط سخت آب و هوایی، فیزیکی و امنیتی قرار دارند و این آرامش داخل کشور به سبب تحمل سختی توسط مرزبانان است.

رضایی بیان کرد: در کنار مسئولین و مرزبانان مردم و عشایر نقش به سزایی در تأمین آرامش و امنیت داشته‌اند و در این میان عشایر با فدا کردن جان و مال خود شرف را در استان آذربایجان غربی زنده کردند و این از ویژگی‌های ایران اسلامی است.

وی افزود: مرز هر کشوری به منزله ناموس آن کشور است و به همین سبب ما در قبال نقطه به نقطه مرزهایمان حق داریم و بر همگان وظیفه است از آن دفاع کنند.

فرمانده مرزبانی ناجا خاطرنشان کرد: دفاع مقدس در تمامی خانه‌ها بود و همه سهم آشکاری در آن داشتند و این موضوع در مورد مرزبانی در محرومیت و مظلومیت است و همه باید تلاش کنیم در دفاع از مرزهای کشورمان سهیم باشیم.

وی افزود: استان آذربایجان غربی با سه کشور مرز مشترک دارد و خوشبختانه با هماهنگی‌های لازم با مسئولان هر سه کشور و دستگاه‌های امنیتی امروزه شاهد وحدت بین تمامی فرقه‌ها و مذاهب هستیم.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *