برگزاری آئین تجلیل از آزادگان ناجا در سراسر کشور / آزادگان با پایمردی دشمن را به زانو درآوردند

معاون نیروی انسانی ناجا با بیان اینکه آئین تکریم و تجلیل از آزادگان ناجا در تمامی استان ها در حال برگزاری است گفت: آزادگان با پایمردی، دشمن را به زانو درآوردند.

به گزارش  سادس به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار ” زارعی” در آئین تجلیل از آزادگان ناجا با بیان اینکه امروز در خدمت جمعی از عزیزان آزاده هشت سال دوران دفاع مقدس هستیم اظهار کرد: مراسم و آئین تجلیل از آزادگان در راستای اجرای تدابیر و تاکیدات فرمانده ناجا برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه، در تمامی استان ها این آئین برگزار شد، افزود: اگرچه معتقدیم حق و شایستگی آزادگان بیش از این است؛ وجود عزیزان آزاده را در سازمان و مجموعه نیروی انتظامی مایه فخر خود می دانیم و تقدیر از آزادگان وظیفه ماست.

معاون نیروی انسانی ناجا بیان کرد: مجموع آزادگان ناجا دو هزار و ۹۳ نفر است که ۶۷ نفر از این عزیزان پس از آزادی از اسارت به رحمت ایزدی پیوستند .

وی یادآور شد: هزار و ۷۸۹ نفر از آزادگان مربوط به ژاندارمری ( سابق ) ، ۱۷۹ نفر از کمیته انقلاب اسلامی و ۹۹ نفر از شهربانی هستند .

سردار زارعی عنوان کرد: امروز از ۱۵ نفر از مجموع آزادگان ناجا در این مراسم حضور دارند و تقدیر خواهند شد. هر کدام از این عزیزان برای کشور عزت و افتخار به ارمغان آوردند و با فرود نیاوردن سر در برابر دشمن بعثی، او را به زانو درآوردند.

وی گفت: آزادگان الگوی بزرگی برای ما هستند و عزت و شرف کشور حاصل سلحشوری همه رزمندگان از جمله آزادگان است.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *