آزادگان ؛ الگو و اسوه فداکاري / لزوم ثبت خاطرات و تجربيات آزادگان ناجا در دوران اسارت

فرمانده ناجا با بيان اين که آزادگان الگو و اسوه فداکاري هستند بر لزوم مکتوب کردن و ثبت خاطرات و تجربيات آزادگان ناجا تأکيد کرد.

به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس، سردار “حسين اشتري” در آئين تجليل از آزادگان شاخص ناجا با تبريک سالگرد ورود آزادگان به ميهن اظهار کرد: آزادگان اسوه ايستادگي ، ايثارگري و مجاهدت هستند و با رشادت ها و پايمردي ها باعث افتخار نظام و کشور شدند.

وي افزود: امروز هر آنچه که داريم به واسطه رشادت و ايثارگري رزمندگان اسلام و آزادگان عزيز است. امنيت مطلوب کشور حاصل جانفشاني شهداء و ايستادگي ايثارگران و آزادگان است.

فرمانده نيروي انتظامي با بيان اينکه آزادگان الگويي براي کارکنان ناجا هستند، ادامه داد: اين عزيزان در دوران اسارت لحظه اي از آرمان و موازين خود عدول نکردند .

وي با بيان اينکه جوانان بايد خاطرات آزادگان را مرور کنند ، خاطر نشان کرد: آزادگان در دوران اسارت و با هجمه عظيم فشارها به خوبي توانستند از کشور و اعتقادات خود صيانت کنند و اين مهم جزء عشق و علاقه به ميهن ، امام و ولايت فقيه نبود.

عالي ترين مقام انتظامي کشور با بيان اينکه بيش از دو هزار آزاده در مجموعه عظيم نيروي انتظامي حضور دارند، افزود: آزادگان اسوه و الگوي فداکاري هستند و بايد قدردان اين عزيزان و سلحشوران باشيم.

سردار اشتري خاطر نشان کرد: امروز در خانواده بزرگ ناجا بزرگ مردان آزاده اي حضور دارند که الگوي همه ما هستند و روحيه جهادي را ترويج مي دهند.

فرمانده ناجا بيان کرد: عليرغم وسعت کار و مأموريت هاي نيروي انتظامي روحيه جهادي و بسيجي عامل موفقيت در مأموريت ها است.

وي خطاب به آزادگان مطرح کرد: تقاضا داريم خاطرات و تجربيات خود را در دوران اسارت مکتوب و در اختيار نسل جوان قرار دهيد. يکي از برنامه هاي نيروي انساني ناجا اين است که خاطرات و تجربيات آزادگان عزيز را ثبت و مکتوب کنند.

سردار اشتري از راه اندازي کانون آزادگان ناجا خبر داد و گفت: پيش بيني شده فعاليت کانون آزادگان ناجا زير نظر کانون بازنشستگان نيروي انتظامي باشد و نمايندگاني از آزادگان ناجا در اين کانون حضور داشته باشند تا بتوانيم به شايستگي به اين عزيزان خدمت کنيم.

وي گفت: انشاء الله با عزمي راسخ براي خدمت به مردم ، توسعه امنيت و آسايش گام برداريم.

گفتني است؛ در پايان اين مراسم از جمعي از آزادگان ناجا تقدير شد .

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *