آزادگان ؛ الگو و اسوه فداکاری / لزوم ثبت خاطرات و تجربیات آزادگان ناجا در دوران اسارت

فرمانده ناجا با بیان این که آزادگان الگو و اسوه فداکاری هستند بر لزوم مکتوب کردن و ثبت خاطرات و تجربیات آزادگان ناجا تأکید کرد.

به گزارش سادس به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار “حسین اشتری” در آئین تجلیل از آزادگان شاخص ناجا با تبریک سالگرد ورود آزادگان به میهن اظهار کرد: آزادگان اسوه ایستادگی ، ایثارگری و مجاهدت هستند و با رشادت ها و پایمردی ها باعث افتخار نظام و کشور شدند.

وی افزود: امروز هر آنچه که داریم به واسطه رشادت و ایثارگری رزمندگان اسلام و آزادگان عزیز است. امنیت مطلوب کشور حاصل جانفشانی شهداء و ایستادگی ایثارگران و آزادگان است.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه آزادگان الگویی برای کارکنان ناجا هستند، ادامه داد: این عزیزان در دوران اسارت لحظه ای از آرمان و موازین خود عدول نکردند .

وی با بیان اینکه جوانان باید خاطرات آزادگان را مرور کنند ، خاطر نشان کرد: آزادگان در دوران اسارت و با هجمه عظیم فشارها به خوبی توانستند از کشور و اعتقادات خود صیانت کنند و این مهم جزء عشق و علاقه به میهن ، امام و ولایت فقیه نبود.

عالی ترین مقام انتظامی کشور با بیان اینکه بیش از دو هزار آزاده در مجموعه عظیم نیروی انتظامی حضور دارند، افزود: آزادگان اسوه و الگوی فداکاری هستند و باید قدردان این عزیزان و سلحشوران باشیم.

سردار اشتری خاطر نشان کرد: امروز در خانواده بزرگ ناجا بزرگ مردان آزاده ای حضور دارند که الگوی همه ما هستند و روحیه جهادی را ترویج می دهند.

فرمانده ناجا بیان کرد: علیرغم وسعت کار و مأموریت های نیروی انتظامی روحیه جهادی و بسیجی عامل موفقیت در مأموریت ها است.

وی خطاب به آزادگان مطرح کرد: تقاضا داریم خاطرات و تجربیات خود را در دوران اسارت مکتوب و در اختیار نسل جوان قرار دهید. یکی از برنامه های نیروی انسانی ناجا این است که خاطرات و تجربیات آزادگان عزیز را ثبت و مکتوب کنند.

سردار اشتری از راه اندازی کانون آزادگان ناجا خبر داد و گفت: پیش بینی شده فعالیت کانون آزادگان ناجا زیر نظر کانون بازنشستگان نیروی انتظامی باشد و نمایندگانی از آزادگان ناجا در این کانون حضور داشته باشند تا بتوانیم به شایستگی به این عزیزان خدمت کنیم.

وی گفت: انشاء الله با عزمی راسخ برای خدمت به مردم ، توسعه امنیت و آسایش گام برداریم.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم از جمعی از آزادگان ناجا تقدیر شد .

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *