تاکيد بر افزايش اشراف اطلاعاتي و عملياتي مرزباني/ برخورد قاطعانه مرزداران با قاچاقچيان و اشرار

مشاور عالي مقام معظم رهبري بر اشراف اطلاعاتي و عملياتي مرزباني و نيز تعامل با ساير نيروهاي مسلح در راستاي برخورد مقتدرانه با دشمنان تاکيد کرد.

به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس، سرلشگر “سيد رحيم صفوي”  و هيئت همراه در سفر به سيستان و بلوچستان از مرزهاي مياني اين استان بازديد كرد.

در ادامه اين سفر، مشاور عالي مقام معظم رهبري با شرکت در جلسه فرماندهي مرزباني سيستان و بلوچستان ضمن تقدير و تشكر از سردار ” رهام بخش حبيبي” و همكاران در تامين امنيت و حفظ وحراست از مرزهاي استان، گفت: بايستي  اشرافيت اطلاعاتي، عملياتي، آموزشي، حفاظتي و نيز تعامل اين فرماندهي با ساير نيروهاي مسلح در استان بيش از پيش افزايش يابد تا در مواجهه با دشمنان احتمالي، مقتدرانه برخورد شود.

سرلشگر صفوي با بيان اينكه اگر كشوري در مرزها خود تسلط داشته باشد در حاكميت نيز مسلط است، گفت: رفتار مرزداران با مرزنشينان بايستي براير رأفت اسلامي باشد اما بايد با اشرار و قاچاقچيان مطابق قانون به جد برخورد كنند.

در ادامه اين جلسه، سردار “رهام‌بخش حبيبي” فرمانده مرزباني سيستان و بلوچستان گزارشي از آخرين وضعيت امنيتي، عمراني، نيروي انساني، تجهيزات نظامي خشكي و دريايي، انسداد مرز، عدم حاكميت كشورهاي همجوار در حراست از مرزهاي مشترك خود ارائه کرد.

گفتني است، سرلشگر صفوي  و هيئت همراه از نمايشگاه كشفيات و دستاوردهاي مرزباني سيستان و بلوچستان بازديد کردند.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *