مرد هوس باز به زور وارد آپارتمانم شد/ او مرا به اتاق خواب برد

مردی به اتهام تجاوز به خانم معلم ۳۲ ساله در دبی به ۱۰ سال زندان محکوم شد.

به گزارش سادس به نقل از جام نیوز ، فروشنده ۳۰ ساله نیجریه ای به اتهام تجاوز به معلم انگلیسی در شب سال نو در دادگاه به ۱۰ سال زندان و اخراج از کشور بعد از اتمام دوره محکوم شد. این حادثه حوالی ساعت ۳:۳۰ بامداد یکم ژانویه رخ داده که در آن زمان زن انگلیسی در آپارتمان خود مورد تجاوز قرار گرفته است. شاکی ۳۲ ساله مدعی است که این مرد را در آسانسور دیده و تصور می کرده یکی از ساکنین ساختمان است که با وی صحبت کرده است. هنگامی که قصد ورود به آپارتمان اش را داشته این مرد با زور وارد شده و وی در اتاق خواب مورد تعرض قرار داده است.

طبق اظهارات سخنگوی پلیس دوبی، این حادثه ساعت ۷:۰۰ به آنها گزارش شده و با حضور در محل به تحقیق در این خصوص پرداخته اند. متهم نیز همان روز ساعت ۱۱ توسط پلیس دستگیر شده است. مرد نیجریه ای که در دادگاه با اتهامات تجاوز و ضرب و شتم روبرو شده در دفاع از خود اذعان داشته برای دیدن دوستی به این مجتمع رفته که موفق به پیدا کردن اش نشده است.

همچنین وی افزود: این زن که به نظر هوشیار نمی آمده در حال حمل کیسه ای بوده که این مرد در جابجایی آن به وی کمک کرده و به دعوت خانم معلم ضمن ورود به خانه با وی رابطه غیراخلاقی داشته است. افسران پلیس با بررسی دوربین های مدار بسته صحبت این زن و مرد را مشاهده کردند و همچنین در این فیلم دیده می شود که این زن کیسه ای را به متهم داده است. بر اساس گزارش پزشکی قانونی رابطه جنسی این مرد با شاکی تایید شده و آثار کبودی های کوچکی نیز روی بدن خانم معلم مشاهده شده است. با این وجود احتمال می رود این پرونده در دادگاه تجدید نظر نیز بررسی شود.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *