عزم راسخ پليس راه آهن در تامين امنيت خطوط ريلي

 جانشين پليس پيشگيري ناجا از عزم پليس راه آهن براي ارائه خدمات انتظامي به مسافران و تامين امنيت مسير قطارها و خطوط ريلي خبر داد.

به گزارش سادس، سردار “معصوم بيگي” با حضور در ستاد پليس راه آهن كشور ضمن ارزيابي اقدامات صورت گرفته در ايام نوروز،از عزم پليس راه آهن براي ارائه خدمات انتظامي به مسافران و تامين امنيت مسير قطارها و خطوط ريلي خبر داد.

جانشين پليس پيشگيري ناجا ضمن تشكر و قدرداني از همه تلاش ها و اقدامات صورت گرفته در قرارگاه ابوذر ويژه نوروز، بيان كرد: اقدامات نظام مند، هدفمند و دقيق با رويکرد کاهش سرقت ها و افزايش خدمات انتظامي به مسافران مثمر ثمر بوده و آمارهاي ارائه شده بيانگر اين مهم است.

 اين مقام عالي انتظامي ادامه داد:سرمايه اجتماعي در ايجاد اقتدار و روان سازي ماموريت اهميت ويژه اي دارد. سرمايه اجتماعي يعني تصوير مثبتي كه ديگران و جامعه از يك مجموعه در ذهن خود دارند كه همراهي مردم با ناجا ريشه در سرمايه اجتماعي و اعتماد مردم به پليس دارد که در حال افزايش و ارتقاء است.

معصوم بيگي، اقدامات پليس راه آهن کشور در حوزه پيشگيري اجتماعي و انتظامي را قابل توجه دانست و افزود: توزيع بروشور و پخش فيلم توصيه ها و هشدارها در ايستگاه هاي راه آهن در زمينه پيشگيري اجتماعي باعث ارتقاء سرمايه اجتماعي پليس و جلب مشارکت عمومي خواهد شد.

وي افزود : بهره گيري از گشت هاي پياده و خودرويي، بدرقه و استقبال از مسافران و تأمين امنيت قطارهاي مسافري در راستاي پيشگيري انتظامي جاي تقدير دارد.

جانشين پليس پيشگيري تصريح کرد: علاوه بر پيشگيري از جرم، توجه به تهديدات امنيتي نيز بايد جدي گرفته شود.

سردار معصوم بيگي در ادامه ضمن تقسيم بندي نقاط جرم به سه دسته؛نقاط عادي، نقاط نيمه بحراني و نقاط بحراني، تأکيد کرد: بايد منابع پيشگيري از جرم را صرف مناطق بحراني جرم يعني مكانهايي خاص با نرخ بالاي وقوع جرم كرد.

گفتني است، در اين بازديد گزارش جامع و کاملي از کليه اقدامات پليس راه آهن در عرصه هاي انتظامي و فرهنگي در راستاي تأمين امنيت مسافران که قطار را به عنوان وسيله سفر خود انتخاب کردند ، ارائه شد.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *