کشف ۷۶۸ کیلوگرم از انواع مواد مخدر توسط اطلاعات کرمان

دادستان عمومی و انقلاب مرکز کرمان از کشف ۷۶۸کیلوگرم از انواع مواد مخدر توسط اداره کل اطلاعات استان کرمان در شهر کرمان خبر داد.

به گزارش سادس به نقل از روابط عمومی اداره کل دادگستری استان کرمان ، دادخدا سالاری دادستان عمومی و انقلاب مرکز کرمان از کشف 768کیلوگرم از انواع مواد مخدر توسط اداره کل اطلاعات استان کرمان در شهر کرمان خبر داد و اظهار داشت: با توجه به پیگیری‌های به عمل آمده توسط مامورین اداره کل اطلاعات در راستای شناسایی و ضربه به باندهای قاچاق موادمخدر در شهر کرمان یکی از محل‌های دپو در شهر کرمان شناسایی شد.

وی افزود: یکشنبه 24مرداد ماه محل دپو یکی از باندهای کلان قاچاق مواد مخدر در شهر کرمان شناسایی و با اقدامات عملیاتی محموله مواد مخدر به وزن 768 کیلوگرم از انواع مختلف کشف شد.

دادستان کرمان تصریح کرد: در این عملیات میزان 290کیلوگرم تریاک،400/276 کیلوگرم هروئین،100/51 کیلوگرم مرفین،800/144کیلوگرم حشیش و400/5کیلوگرم مواد مخدر صنعتی از نوع شیشه کشف و توقیف شد.

سالاری با بیان اینکه یک نفر از اعضا اصلی باند دستگیر شده است،گفت: در بررسی‌های به عمل آمده محموله مذکور توسط یک باند مسلح به شهر کرمان منتقل و قرار بود در فرصت مناسب به استان‌های عمقی کشور منتقل شود.

کوتاهی مسئولان سابق منجر به تصرفات غیرقانونی اراضی دولتی شده است

محمد محقق رئیس دادگستری شهرستان عنبرآباد از صدور حکم خلع ید برای 104هکتار از اراضی دولتی که در محدوده این شهرستان مورد تصرف قرار گرفته بودند خبر داد و اظهار داشت: عدم صیانت وتوجه برخی از مسئولان سابق از اموال بیت‌المال به ویژه در حوزه اراضی ملی، منجر به این تصرفات غیر قانونی شده است و همواره شاهد ورود پرونده‌های متعددی به دستگاه قضایی با این موضوع بوده‌ایم.

وی تصریح کرد: در چهار ماهه ابتدای سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته ورودی‌های پرونده‌های طلاق در شهرستان عنبرآباد 18درصد افزایش داشته که این آمار بسیار نگران‌کننده است.

رئیس دادگستری شهرستان عنبرآباد افزود: مساله رشد طلاق برای مسئولان کشور نگران‌کننده است زیرا طلاق اثرات بسیار زیان‌بار و غیرقابل جبرانی بر خانواده‌ها و جامعه دارد.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *