دسته بندي بيانات مقام معظم رهبري در سال جديد در 16محور / تاکيد بر تحقق شعار سال

رئيس سازمان عقيدتي سياسي نيروي انتظامي گفت: بيانات مقام معظم رهبري براي سال جديد در 16 محور دسته بندي شد که بايد به آن پايبند بوده و در تحقق آن تلاش کنيم؛ انشاء الله باعمل به آن بتوانيم يک نيروي اثرگذار باشيم.
به گزارش سادس، حجت الاسلام والمسلمين “ابوتراب بهرامي” در اولين نشست عمومي فرماندهان و مديران ارشد نيروي انتظامي در سال 95، ضمن تبريک سال نو و ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و فرزند برومندش امام (ره) از تلاش کارکنان ناجا در انجام ماموريت ايام تعطيلات عيد نوروز تقدير کرد.

وي به نامگذاري سال 95 از سوي مقام معظم رهبري با عنوان” اقتصاد مقاومتي؛ اقدام و عمل” اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبري به مدت 23 سال براي هر سال شعار و نامي را انتخاب و معرفي مي کنند که ، 11 سال آن با نام “اقتصادي” همراه بوده است.

رئيس سازمان عقيدتي سياسي ناجا خاطر نشان کرد: امتياز نامگذاري امسال به ” اقدام و عمل ” آن است که انشاء الله اقدام هاي جدي، عملي شود تا يک اقتصاد مقاومتي و ثابتي پيدا کنيم تا نسبت به تحريم هاي دشمن، نگراني نداشته باشيم ، بنابراين مبارک بودن سال 95 بستگي به اراده، تحرک و تلاش خود ما دارد.
حجت الاسلام و المسلمين بهرامي تصريح کرد: مبارک شدن سال 95 به ميزان تعهد ما در برابر وظايف، تعبد در برابر خدا، تلاش و خدمت در نظام و نيز مقابله با دشمن و دسيسه هاي آن بستگي دارد.

وي در ادامه اسراف و تبذير را جزء گناهان کبيره دانست و بر حفظ بيت المال تاکيد کرد.

رئيس سازمان عقيدتي سياسي ناجا بر ولايت مداري و عمل به دستورات مقام معظم رهبري، صداقت در کار، استفاده از کليه ظرفيت ها براي تحقق شعار سال، پايدار کردن امنيت در همه حوزه ها، ايجاد اعتماد و اطمينان مردم با خدمت صادقانه تر تاکيد و تصريح کرد: براساس نظرسنجي هاي صورت گرفته، شهروندان از عملکرد ناجا رضايت دارند.

حجت الاسلام و المسلمين بهرامي در خاتمه گفت: بيانات مقام معظم رهبري براي  سال جديد در 16 محور دسته بندي شد که بايد به آن پايبند بوده و در تحقق آن تلاش کنيم؛ انشاء الله باعمل به آن بتوانيم يک نيروي اثرگذار باشيم.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *