همکاری ناجا در دستگیری عوامل گروهک تروریستی در کرمانشاه/ تردد زائران اربعین از سه مرز مهران، شلمچه و چزابه

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به دستگیری و شناسایی گروه تکفیری و تروریستی در استان کرمانشاه، گفت: با اقدامات خوب سربازان گمنام امام زمان علیه السلام و همکاری ناجا این افراد شناسایی و تعدادی از آنها به درک واصل شدند.

به گزارش سادس به نقل از نسیم آنلاین ، سردار حسین اشتری در حاشیه آئین تجلیل از آزادگان ناجا در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز همزمان با سالروز بازگشت آزادگان به میهن مراسم تجلیل از آزادگان سرافراز ناجا برگزار و از جمعی آزادگان نیروی انتظامی که در دوران دفاع مقدس حضور داشتند تجلیل شد.

وی با بیان اینکه در نیروی انتظامی بیش از دو هزار آزاده وجود دارد، افزود: تجلیل از آزادگان یعنی زنده نگه داشتن و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و امیدواریم بتوانیم با الگوگیری و پیروی از این عزیزان خدمت گزاران خوبی برای نظام و کشور باشیم.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به دستگیری و شناسایی گروه تکفیری و تروریستی در استان کرمانشاه ادامه داد: با اقدامات خوب سربازان گمنام امام زمان علیه السلام و همکاری ناجا این افراد شناسایی و با اقدامات اطلاعاتی برخی از اعضای این گروه به درک واصل شده و برخی نیز دستگیر شدند.

سردار اشتری همچنین در ادامه در خصوص اقدامات ناجا برای راهپیمایی بزرگ اربعین امسال گفت: ناجا با آمادگی کامل در این حوزه ورود می کند و اقدامات اولیه انجام شده و سه مرز چزابه، شلمچه و مهران به عنوان مسیر تردد زائران پیش بینی شده است.

وی اضافه کرد: زیرساخت های لازم آماده شده و زائران با داشتن گذرنامه و مدارک معتبر مراجعه کنند.

وی در ادامه در خصوص برگزاری برخی از مراسم ها در رستوران ها و با غ تالارها گفت: مسئولان رستوران ها برای برگزاری مجالس باید از پلیس اماکن مجوز گرفته و برگزاری جشن ها با رعایت کلیه مسائل و توصیه ها انجام شود.

وی بیان کرد: در صورت ایجاد مزاحمت برای مردم و همسایگان و یا مشاهده موردی خلاف موازین قانونی و شرعی پلیس ورود می کند.

سردار اشتری همچنین در خصوص تبلیغ عده ای در فضای مجازی در برگزاری میهمانی ها به شهروندان توصیه کرد: مردم پیش از ورود به هر مراسمی بهتر است افراد حاضر در آن محفل و مکان مورد نظر را شناسایی کنند و با اطلاعات کامل در میهمانی ها حضور داشته باشند.

عالی ترین مقام انتظامی کشور در خصوص سازوکار راه اندازی و فعالیت کانون آزادگان ناجا نیز گفت: راه اندازی این کانون در دستور کار نیروی انتظامی است تا این کانون زیرنظر کانون بازنشستگان نیروی انتظامی فعالیت کند.

فرمانده ناجا اشاره کرد: راه اندازی این کانون در راستای استفاده از تجربه عزیزان آزاده همچنین پیگیری و رسیدگی به مشکلات این قشر است.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *