توقيف 3 ميلياردي لوازم الکتريکي قاچاق در غرب استان تهران

فرمانده يگان امداد استان – غرب استان تهران- از کشف لوازم الکتريکي قاچاق به ارزش سه ميليارد ريال در محور اتوبان ” تهران – ساوه” خبر داد.

به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس ، سرگرد “شاهين ناصح ” گفت:با تداوم برنامه ريزي پليس در برخورد با قاچاق كالا،ماموران يگان امداد استان هنگام گشت زني در محور اتوبان ” تهران – ساوه ” به يک دستگاه خودروي کاميون مشکوک شده و آن را توقيف کردند.

وي افزود: ماموران در بازرسي از خودرو توقيفي ، 25 جعبه الکترود، 10 کارتن برد الکتريکي، 10 کارتن کليد الکتريکي و 15 عدد المنت چهار هزار ولتي به ارزش سه ميليارد ريال کشف و راننده متخلف را دستگير كردند.

اين مقام انتظامي با اشاره به اينکه در اين رابطه يک دستگاه خودرو کاميون توقيف شد بيان داشت: متهم پس از تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضائي معرفي شد.

فرمانده يگان امداد فرماندهي انتظامي ويژه غرب استان تهران در پايان با اشاره به اينکه قاچاق كالا پديده اي است كه از جهات گوناگون، حيات سالم اقتصادي و فرهنگي يك جامعه را تهديد مي كند، تأکيد کرد: پليس با تمام توان و جديت همواره آماده است با قاچاقيان و اخلال گران نظم و امنيت اقتصادي مقابله کند./

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *