دیدار فرمانده نیروی انتظامی با رئیس قوه قضائیه/ تقدیر از ناجا در ایجاد امنیت مثال زدنی در کشور

رئیس قوه قضائیه در دیدار فرمانده ناجا با وی، از زحمات این نیرو در ایجاد امنیت مثال زدنی تقدیر کرد.

به گزارش سادس به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار” حسین اشتری” فرمانده نیروی انتظامی ظهر امروز با “آیت الله آملی لاریجانی” رئیس قوه قضائیه دیدار و گفت و گو کرد.

در این دیدار، مباحثی در حوزه ماموریت های پرشمار پلیس و چگونگی اعمال وظایف قانونی نیروی انتظامی و هچنین طرح مسائل و مشکلات پیش رو در انجام ماموریت های ناجا انجام گرفت.

سردار اشتری در این دیدار، اظهارداشت: نیروی انتظامی هماره برای استقرار امنیت پایدار در جای جای کشور عزیزمان از سرحداد مرزهای ایران سرافراز تا جای جای شهرها و کوچه ها با تمام ظرفیت اقدام می کند.

فرمانده ناجا با بیان اینکه اجرای طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی همچنان در اولویت برنامه های ما در سراسر کشور است، گفت: ما وظیفه داریم از ارزشهای انقلاب پاسداری و از بروز ناهنجاری ها جلوگیری کنیم.

در ادامه این دیدار، حضرت آیت الله آملی لاریجانی رئیس قوه قضائیه ضمن تقدیر از نیروی انتظامی به جهت نقش بی نظیرش در ایجاد امنیت مثال زدنی جامعه از اقدامات موثر پلیس در حوزه های مختلف تشکر کرد.

رئیس قوه قضائیه ضمن ابراز رضایت از اقدام و عمل بهنگام پلیس در مقابله با انواع تهدیدات و مظاهر بی قانونی و نیز تاکید بر استمرار همکاری فی مابین از هماهنگی بسیار خوب نیروی انتظامی با دستگاه قضا قدردانی کرد.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *