ديدار فرمانده نيروي انتظامي با رئيس قوه قضائيه/ تقدير از ناجا در ايجاد امنيت مثال زدني در کشور

رئيس قوه قضائيه در ديدار فرمانده ناجا با وی، از زحمات اين نيرو در ايجاد امنيت مثال زدني تقدير کرد.

به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس، سردار” حسين اشتري” فرمانده نيروي انتظامي ظهر امروز با “آيت الله آملي لاريجاني” رئيس قوه قضائيه ديدار و گفت و گو کرد.

در اين ديدار، مباحثي در حوزه ماموريت هاي پرشمار پليس و چگونگي اعمال وظايف قانوني نيروي انتظامي و هچنين طرح مسائل و مشکلات پيش رو در انجام ماموريت هاي ناجا انجام گرفت.

سردار اشتري در اين ديدار، اظهارداشت: نيروي انتظامي هماره براي استقرار امنيت پايدار در جاي جاي کشور عزيزمان از سرحداد مرزهاي ايران سرافراز تا جاي جاي شهرها و کوچه ها با تمام ظرفيت اقدام مي کند.

فرمانده ناجا با بيان اينکه اجراي طرح هاي ارتقاء امنيت اجتماعي همچنان در اولويت برنامه هاي ما در سراسر کشور است، گفت: ما وظيفه داريم از ارزشهاي انقلاب پاسداري و از بروز ناهنجاري ها جلوگيري کنيم.

در ادامه اين ديدار، حضرت آيت الله آملي لاريجاني رئيس قوه قضائيه ضمن تقدير از نيروي انتظامي به جهت نقش بي نظيرش در ايجاد امنيت مثال زدني جامعه از اقدامات موثر پليس در حوزه هاي مختلف تشکر کرد.

رئيس قوه قضائيه ضمن ابراز رضايت از اقدام و عمل بهنگام پليس در مقابله با انواع تهديدات و مظاهر بي قانوني و نيز تاکيد بر استمرار همکاري في مابين از هماهنگي بسيار خوب نيروي انتظامي با دستگاه قضا قدرداني کرد.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *