رضايت مقام معظم رهبري از پليس در سايه توجهات امام رضا علیه السلام، بالاترين افتخار است

فرمانده نيروي انتظامي، رضايت فرمانده معظم کل قوا در سايه توجهات امام رضا(ع) را بزرگترين افتخار براي پليس دانست.

به گزارش ساس به نقل از پليس، سردار «حسين اشتري» در همايش خانوادگي فرماندهان و معاونان عالي نيروي انتظامي كه در مشهد برگزار شد، ضمن تبريک دهه كرامت و ميلاد با سعادت حضرت امام رضا (ع)، اظهارداشت: از اينكه توفيق پيدا كرديم در اين ايام خاص و وي‍ژه زائر علي بن موسي الرضا (ع) باشيم، خدا را شاكر هستيم.

وي، توفيقات نيروي انتظامي از سال گذشته تاكنون را مثبت ارزيابي كرد و گفت: آنچه مايه سربلندي و افتخار ما است، چيزي جز لطف و عنايت آقا امام رضا (ع) به خادمان خود در نيروي انتظامي و تلاش اين مجموعه براي برقراري امنيت و آرامش جامعه نبوده است.

وي از سال 94 به عنوان سال پرکاري براي ناجا نام برد و با اشاره به توفيقات بدست آمده، گفت: يکي از بهترين توفيقات، شرفيابي کليه فرماندهان به محضر مقام معظم رهبري در نوزدهم ارديبهشت ماه بود.

فرمانده ناجا به ابراز رضايت مقام معظم رهبري از عملکرد پليس در سال 94 اشاره کرد و گفت: معظم له، حتي با ذكر اسم، رضايت خود را در خصوص مناسبت هايي نظير انتخابات، مراسم دهه فجر، تعطيلات نوروز و اقداماتي كه ناجا انجام داده بود، اعلام کردند؛ اين احساس رضايت ولي امر مسلمانان جهان و فرماندهي معظم كل قوا ، بالا ترين هديه براي فرماندهان، مديران و کليه كاركنان نيروي انتظامي هست.

سردار اشتري خاطر نشان كرد: از اين بابت خدا را شاكريم و اميدواريم كه رضايت فرماندهي معزز و معظم كل قوا را هميشه داشته باشيم؛ اين رضايتمندي، بالاترين مدال افتخار براي كاركنان خدوم ناجا به شمار مي آيد.

اين مقام عالي انتظامي کشور به مصداق معظم له مبني بر “مجاهد في سبيل الله” براي کارکنان ناجا اشاره کرد و گفت: “مجاهدان في سبيل الله” تعبير بزرگي است، اميدواريم به بركت آقا علي بن موسي الرضا (ع) اين راه را بتوانيم با قدرت، سربلندي و با هوشمندي بيشتر ادامه بدهيم كه حتما رضاي خدا در آن خواهد بود.

وي گفت: امنيت، آرامش و آسايش امروز در كشور در سايه لطف الهي، عنايت خاصه آقا امام زمان (عج)، هدايت هاي مقام معظم رهبري، ايثارگري ايثارگران، شهامت همكاران عزيز و پايمردي مردم عزيزمان بوده است.

فرمانده ناجا ادامه داد: البته انسجامي كه بحمدالله در مجموعه نيروهاي نظامي،انتظامي و امنيتي هست در پايداري اين امنيت نقش بسزايي دارد.

سردار اشتري به ناامني اقصي نقاط جهان و منطقه خصوصاً کشورهاي پيراموني اشاره کرد و گفت: خوشبختانه جمهوري اسلامي ايران از امنيت شايسته و مطلوب يك كشور اسلامي برخوردار است؛ نيروي انتظامي نقش مهم و منحصر به فردي در ايجاد و تامين اين امنيت برعهده دارد و بايستي بيشتر از گذشته براي اين رسالت خطير و مسئوليت سنگين خود تلاش كند.

فرمانده ناجا در خاتمه به ضرورت توجه به خانواده اشاره كرد و گفت: خانواده هاي فرماندهان، مسئولان و کليه كاركنان نيروي انتظامي پشتوانه و تكيه گاه محكمي براي پشتيباني و نيل موفقيت در وظايف و رسالت پليس به شمار مي آيند.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *