جزئیات دستگیری عاملان سرقت مسلحانه از طلافروشی سرپل ذهاب اعلام شد

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با تشریح جزئیات دستگیری سارقانی که چند روز پیش هنگام سرقت مسلحانه از یک طلافروشی در شهرستان سرپل‌ذهاب مامور نیروی انتظامی را به شهادت رساندند، گفت: عاملان این سرقت دستگیر شدند.

به گزارش سادس به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار منوچهر امان‌اللهی اظهار کرد: به دنبال سرقت مسلحانه از یک طلافروشی در شهرستان سرپل‌ذهاب و شهادت یکی از ماموران ناجا‌، تیمی متشکل از پلیس آگاهی، پلیس اطلاعات، امنیت عمومی و انتظامی این شهرستان پیگیری موضوع را به‌ صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی با بررسی صحنه جرم، تحقیقات محسوس و نامحسوس و نیز بررسی دوربین‌های محل حادثه موفق به شناسایی موتورسیکلت سارقان شدند.

امان‌اللهی با اشاره به بررسی علمی و فنی آثار باقیمانده از جرم بر روی موتورسیکلت اضافه کرد: تیم عملیاتی در ادامه با پیگیری‌های موثر سربازان گمنام امام زمان‌(عج) موفق به شناسایی دو نفر از سارقان شدند.

وی تصریح کرد: پس از شناسایی محل اختفای سارقان که یکی از آنها زن بود، متهمان با هماهنگی مقام قضایی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه حدود سه کیلوگرم از طلاهای مسروقه از مخفیگاه سارقان کشف شد، افزود: متهمان در بازجویی‌های اولیه ضمن اعتراف به سرقت مسلحانه از طلافروشی و به شهادت رساندن مامور نیروی انتظامی، اقرار کردند که سرقت را با همدستی فرد دیگری انجام داده‌اند.

امان‌اللهی ادامه داد: ماموران با همکاری دستگاه‌های امنیتی، موفق شدند مخفیگاه این سارق را شناسایی و وی را در یکی از محلات شهرستان سرپل ذهاب دستگیر کنند.

به گفته وی، شهید احمد محمدی غروب روز پنجشنبه گذشته با مشاهده سرقت مسلحانه از یک طلافروشی در شهرستان سرپل ذهاب برای نجات جان صاحب طلافروشی بدون داشتن هر گونه سلاحی وارد عمل شد، اما متاسفانه هنگام درگیری، سارقان با شلیک چند گلوله وی را به شهادت رساندند./

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *